reede, 24. juuli 2009

Mõned vanad pildid

Pireti veebipäevikust oli nii armas vaadata vanu pilte. Olen mitmel õhtul vaadanud meie vanu albumeid ja lasin nüüd mõned fotod skännerist läbi.

Loigu metsas kilpjalgade all. Praeguseks ajaks on selles kohas kohalik pidupanemise koht. (Olen isegi korra sinna palkmajja sisse pääsenud, kui Kõue valla asutuste töötajate jõulupidu seal peeti.)
Salutagusel Kohila LPK- aegsel kolleegil külas.
Üks toredamaid pilte. Ema-isa ja venna pere meil külas. Need arbuusisuud on nii naljakad!
Ja see on pilt 22. augustist 1997. Minu praegused kolleegid said kolleegideks just sellest õhtust alates. Lisaks sünnipäeva tähistamisele oli see tegelikult ka minu tööle kauplemise viimane "läbirääkimiste voor". Tollane direktor ütles, et ega ta enne ära ei lähe, kui ma olen kirjutanud avalduse teemal "Palun võtta mind tööle....."

Kommentaare ei ole: