pühapäev, 19. juuli 2009

Suvine võileivatort

Tänahommikune üllitis: kaks võileivatorti - üks külla, üks koju. Vanasti tegin võileivatorti ikka vormileivaga. Ma ise leiba ei söö ja seetõttu ka selline võileivatort mulle eriti ei meeldinud - liiga vänge. (Siinkohal meenub, kuidas Comeniuse reisidel Sirje ajas taga musta leiba, tema ei saavat muidu süüa. Mul jälle suht suva, on seda või mitte. Siis ütles Sirje ka, et ma polegi nagu eestlane. Mis muideks üldse ei üllata, mu mees ütleb seda kogu aeg. See selleks.)

Röstsaiaga jääb tort palju mõnusam: mahedam, mahlasem.
Olen tähele pannud, et ega tavalist kartulisalatit nii väga ei tahetagi, see ju aastakümneid olnud eestlaste peolaua põhiroog. Kui aga salat võileivatordi kihtide vahele ära peita, siis läheb küll. Ei jõua nii palju ette kanda, kui soovitakse!
Üks viimase aja lemmikutest majoneeside valikust on "Salvesti" mädarõikamaitseline majonees. Maitset on tõesti ka tunda, ei ole ainult pakendi etiketil lugemiseks. Nii langeb kohe üks kuluartikkel, mädarõikapurk, ostunimekirjast välja. Majoneesi ju nii või teisiti vaja, nüüd siis koos mädarõikaga. Minu väga suur lemmik!!!

Kommentaare ei ole: