neljapäev, 23. juuli 2009

Väike aiakujunduslik projekt

Aiablogijad muudkui kirjutavad oma imeilusatest hostadest. Meie aias ka neid terve armee. Ja just need võimsad puhmad, mis kasvavad kuurirõdule suunduva kõnnitee ääres, vot nendest ei saa enam kuidagi mööda - nii suured on nad.

Ma pole veel kunagi söandanud taimi keset vegetatsiooniperioodi ümber istutada. Ikka kas selle alguses või lõpus. Aga tuleb välja, et kannatavad küll keset suve istutamist. No teen siis kah katset.

Vot nüüd seoses majale uue undruku selga sättimisega tuli tahtmine veel maja ümbrust ka muuta. Kaunimaks või nii.
Ja siit siis tekkiski mõte teha väike hostade peenar köögi akna alla ja tuulekoja seina äärde. See on selline pime koht, kuhu vaatamata edela suunale päikest suurt ei paista. Kaks vana vahtrapuud esinevad meil siin vankumatute päikesepüüdjatena.

Esimesel pildil käivad kaevetööd. Muru siit niikuinii eriti hea niita pole. Ja oleks siis ka muru - vesihein, va vaenlane, peamiselt vohamas.
Nu jah, sain arvutis oma tööd valmis ja nüüd paras aeg jälle aeda väisata.
Mulle tundub, et olen taaskord selle kitse olukorras, kes ei suutnud otsustada, kummast heinakuhjast sööma hakata. Mul see jama lugu, et ei tea, kas juurida välja need lopsakad puhmad kuurirõdu juurest (hullusti kõnnitee peal) ....
....või haugata nende hostade küljest, mida siin kasvuhoone taga jae ja hulgi kasvab.
Egas midagi, tarvis iseendaga ülemat nõu pidada ning üks peenemat sorti "SWOT" analüüs teha.

Niipaljukest jõudsin ikka otsusele, et ju sel suvel see verandaterrassi projekt käiku ei lähe. See osa majast, mis uue voodri saab, see tuleb ju ka ära värvida. Ja mu mehel see puhkusekribal ka juba läbi ning pea see minu puhkuski otsa ei lõpe (Et susi teda sööks! Seda kiiresti lendavat aega, noh, ma mõtlen.)
Seega tuleb tolle tulevase terrassi alla jäävale alale ikkagi hostad istutada. Küll siis, kui aeg küps, nad jälle ümber saavad istutatud. Ükski aed ei saa ju kunagi päriselt valmis.
No nii, mu tänane töö on nüüd valmis! Tegin pildid ära ja ole siis lahke - blogger ütles - unavailable. Nii tükk aega. Õnneks nüüd jälle OK.
Trepi servas.....
Köögi akna all....Teise ukse ees..... Siin nüüd küll veel ka tellingud püsti, aga nendel mu mees sooritab oma akrobaatilisi etüüde veel mõnda aega.

Ja ikkagi haukasin nende hostade küljest, mis kasvuhoone taga kasvavad. Vaesed puhmad näevad nüüd sellised õnnetud ja katkutud välja :(

Ja küll oli tegu nende hostade juurimisega! No ei lähe labidaleht juurepuhma sisse! meeletult võimas juurekava!

4 kommentaari:

Kadakas ütles ...

Jõudu ja jääme pildiseeria järge ootama!

Köögikata ütles ...

Jep, see saab kindlasti ilus olema!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vinged need hostad ikka!

Kadakas ütles ...

Oh, kui lipsti see nüüd käis! Aru ma ei saa, miks mul kogu aeg miljon asja pooleli on.