esmaspäev, 27. juuli 2009

Päeva kokkuvõte

Täna oli ..... noh, kuidas seda nüüd öeldagi... no niisugune suht niru päev. Kui lebotamine on vabatahtlik, siis sobib täiega, kui aga sunnitud, siis tüütab ära. Täna siis see teine variant.
No OK, kudusin. Oi, ma vihkan kahe ühesuguse asja tegemist! See pole üldse loominguline tegevus! See on rutiin! Mu ema ei jõudnud ära imestada, kuidas ma sõrmkindaid või sokke koon: ikka kaks korraga. Soonikul on hea ridu lugeda, aga kui läheb kanna kokkuvõtmiseks või laba kahandamiseks, siis... no ei jää meelde, kuidas eelmine tehtud sai. Võiks ju üles kirjutada, aga kes see viitsib. Nii teengi nüüd kahte sokki jupphaaval, et "operatsioonikäigud" ühesugused tuleksid.

Lõpuks sain enda sundimisega ka hakkama ja panin oma e-portfooliosse selle e-koolituse andmed kirja. Ikkagi 40 tundi täiendkoolitust jälle kasumis.
Ja otsisin oma postkastist tükk aega Sirje kirja käskkirja sisuga. Jumal tänatud, ma polnudki seda veel ära kustutanud! Nüüd tuleb vaadata-oodata, kas tuleb ka mingi teade, et ametikoha üleandmise ajaks tuleb kooli läpakad ka näha viia.

Üritasin arvutis eõppe materjale teha, aga edutult. No täna ei olnud see päev, kus töö käes lendab. Täna oli asi lendamisest väga kaugel. Kõik ettevõtmised läksid rohkem sellisel lohisemise moel.
Mõttetu päev!

Aga ma püüan ennast kokku võtta.
Juhtusin hommikul vaatama: kaks lugejat (netvibes kaudu) on lehel olnud öösel peale kahte!!! Tule taevas appi! Kuidas on võimalik nii vähese magamisega püsti seista????? Mina haigutan juba südaöö paiku omal lõualuud paigast ära :)

PS Leidsin Rõõsa ajaveebist, et neil koori proov. Kooril vinge nimi ka: "Rõõsk Koor". Huvitav, kas see on päris koor või on tegemist külade päeva ettevalmistusega ning see rohkem selline "kinupildi" moodi asi. Pole aimugi, aga kahtlustan ikkagi seda viimast. Kuidagi naljakas tundub, kui "Rõõsa Koore" lauljatel oleks ühel heal päeval näiteks see palju kardetud - kirutud "luukamber"...
Teevad ikka igasuguseid asju!

6 kommentaari:

Kadakas ütles ...

Rõõm lgeda, et ma pole ainus, kes kaht asja korraga koob - lastele kampsuneid kududes ikka esitükid või käised korraga samal vardal, kaks lõngakera muidugi ka, aga kui tükk valmis, siis on hea küll, et mõlemad identsed kohe korraga.

Köögikata ütles ...

Üks kella kahe-kolme paiku kondaja võisin mina olla :o), vahest ma lihtsalt ei jõua enne oma tegemistega ühele poole, aga reedel Peipsi äärest koju jõudes mul lihtsalt ei tulnud und. See on küll üliharv juhus. Enamasti ma tukun juba arvuti taga. Ega tegelikult jääb 3-4 tunnist küll natuke väheks, vaja oleks ikka 5-6 tundi ja vahel väike uinak päeval. aga no ei jõua kuidagi. :o(

piretirahvariided ütles ...

No mina olen ka üks neist, kes kolistab öösel mööda blogisid ja muid netiavarusi ja ma käin Sind "kontrollimas" Netvibesi kaudu - hoian pidevalt silma peal.

Mariihen ütles ...

Piret! Tean, et Sa oled ööinimene. Aga suvi on puhkamise ja taastumise aeg. Kas Sa liiga lühikese uneajaga endale liiga ei tee? Ma Sinu eeskujul juba võtsin plaani, et hoidiste tegemise jätan nimme öö peale, et ka natuke kauem ärkvel püsida :)

piretirahvariided ütles ...

Oh, ma ju põõnan lõunani! Mu organismil on teine režiim kui normaalsetel inimestel, aga see sobib mulle. See on vist praegu esimene suvi üle paljude aastate, mil ma tõeliselt puhkan ega tee midagi asjalikku.
Aga ära palun võta mind eeskujuks, ära ole öösel üleval, Sa tundud olevat siiski hommikuinimene, sestap pead vara magama minema! Ja ära rahmelda nii palju! Äkki oledki tegutsemisega liiale läinud ja said seetõttu sundpuhkuse?

Mariihen ütles ...

Jajah! Ma olen selle sundpuhkuse tõttu väga pahur ja ärritatud :) Isegi mitte ükski istuv töö ei edene ja see ajab närvi.