laupäev, 25. juuli 2009

Varahommikune pildiseeria

Täna selline jahedavõitu, kuid päikeseline hommik.
Esimese hommikuse käiguna tegin tiiru kartulimaale. Küll mulle meeldib õitsev kartulipõld! Tegelikult on kartulil ikka imeilus õis. Tahtsin sellest valgest õiemerest ühe ilusa pildi teha, aga ei õnnestunud. Oleksin tahtnud teha pildi piki kartulivagusid, aga siis oleksin pidanud pildistama otse vastu päikest või teisel juhul oleks minu vari pildil domineerima jäänud. Tegemata jäi.

Selle asemel tegin pilte järjekordsetest sügise saabumise märkidest. Jeerum, ma nüüd ei teagi, kuidas käänatakse: kas aster - astra või aster - astri :( !!!!
No igal juhul on need lilled õitsemisega sellises staadiumis:

valge:
lilla:
roosa:

Aga seda ma ei tea, kes on sellel pildil. Kutsika tunnen küll ära :) , aga vot see lill. Pildi tegemiseks oli küll sobilikult varjuline, aga ikkagi on õied sellised udused. Tegelikult on see sinine ikka tunduvalt inensiivsem. Näen oma blogi külastuste aadressidelt, et paljud on tulnud aiablogide kaudu. Kas keegi aiaspetsidest teab selle lille nime? Loodan kommentaariumi abil targemaks saada!

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Otsi kassisaba ehk veronica sortide hulgast.
Ja minuteada on ikka aster-astri. :o)

Mariihen ütles ...

Aitäh!
No ma olen ka ikka seda "astri" vormi kasutanud, aga eile juhtusin kuulma vormi "astra" ja ega ka see väga võõralt kostunud :)

piretirahvariided ütles ...

Tark raamat ÕS ütleb "aster : astri : astrit": http://www.eki.ee/dict/qs2006/index.cgi?Q=aster&F=M&O=0&E=0

Mariihen ütles ...

Aiäh, Piret!
Mul polnudki seda ÕS-i linki. Arvutiseerunud inimesena ei viitsi tihtipeale raamatut lapata :)