reede, 17. juuli 2009

Anti karm käsk puhata :)

...Aga ma ju puhkangi! Sõbrantsil oli selles osas jälle oma arvamus...
Ta tuli meile, kui ma parajasti lebotasin terrassil ja lugesin. Lektüür ei pidavat sobima. Pidavat olema töölektüür. (Lugesin raamatut "Haridustehnoloogia käsiraamat"). Et kui ma just tingimata pean lugema, siis lugegu ma krimkasid. Aaa ma ei salli neid krimkasid, asi on selles!

Siis oli ta veel nii tark, et soovitas mul perega kuskile väljamaa reisile minna. Jee me läheme aga küll! Kõigepealt suvel ei raatsi, omalgi ilus ja seda lühikest suve tuleb viimase päevani nautida. Talvel oleks see ettepanek igati tervitatav. Kuid siis kahjuks mitte perega. Küll aga loodan ise seoses uue rahvusvahelise projektiga mõne lennureisi teha.

Siis ei meeldinud "inspektorile" õpikud-töövihikud arvuti kõrval laua peal. Kus kargas neile kallale nagu kull! Ma siis süüdlaslikult korjasin selle keelatud kirjanduse kokku ja pistsin riiulisse. Riiul ka ei sobinud - kuna on elutoas ja mul kogu aeg silma all. Soovitas õpikud pööningule viia!

Ühesõnaga - inspekteerimine oli karm ja halastamatu. Käisin "inspektori" kannul nagu suur süüdlane. Kui ta ära minema hakkas, küsisin: "Aga akt?" Ta, narr, ei saanud aru, millest jutt!!!
Ütlesin siis, et kas akti ka saan kõigi ettekirjutuste ja muu sinna juurde kuuluvaga. Et mul koopiamasin olemas, üks koopia sulle, üks mulle...

Tegin ka "inspektorile" märkuse, et niimoodi ette teatamata inspekteerima ikka ei tulda küll. Selle peale arvati, et nii oligi taotluslik ja et eesmärk oli inspekteeritav "teolt tabada".

Inspekteerimine lõppes suplemisega. Küll on ikka külma veega see Tuhala jõgi! Selle 2, 5 kilomeetriga, mis ta peale Veetõusme allikates maapinnale ilmumist meieni voolab, ei jõua päike vett kuigipalju soojendada. Aru ma ei saa, miks peab inimene ennast külmas vees piinama!
Prrr! Suplus või asi!

Kommentaare ei ole: