pühapäev, 12. juuli 2009

Suvine tikand sai valmis!

Yes! Valmis sain! Ja pean tunnistama, et olen rahul. Täiega.

Nagu ikka, jäi esialgne visand tõesti vaid visandiks, millest tegelik muster tuletatud sai.
Algul tegin need nn sarikalised ainult valgega - jäi lahjavõitu. Roosa lisab natuke varjundit juurde.
Need roosad, mis peaksid nagu käokanni meenutama, on nüüd küll sellised.... eee, noh ütleme siis nii, et - ülimalt stiliseeritud. Aga vahet pole.
Tegelikult kõige rohkem olen rahul hoopiski teistmoodi meelespeadega. Ma pole neid seni niimoodi tikkinudki. Aga minu meelest tulemus on täitsa OK.
Viimase hetkeni kavatsesin need meelespead jättagi nii - ainult õitena. Siis aga proovisin halli mulinee ühekordse niidiga natuke nagu varsi ka kujutada. Olen ka selle tulemusega rahul.
Nojah, see nüüd kena küll, aga asja point on ju selles, et lõpuks peaks valmima üks suvine kott. See aga nõuab õmblemist. Masin on valmis pandud, isegi valge niidi poolisin peale, aga .... ma ei ole suutnud veel välja mõelda, mismoodi need paelad kotisuus jooksma peaksid, et kott ka mingit moodi kinni hakkaks käima. Selle peale ma nüüd õhtul enam mõelda küll ei viitsi. Ja millest need paelad üldse teha? Tuleb keerutatud pael? Midagi muud?

4 kommentaari:

piretirahvariided ütles ...

Kui imeilus! Millised kuldsed käed! Kadedaks ja sõnatuks teeb!

Mariihen ütles ...

Tikkimine on käsitöös minu lemmik. Kunagi tudengipõlves sai ühele rahvatantsurühmale seelikud tikitud. (Tead küll - need punased siin-seal asetsevate lillemotiividega.)Tükk aega pole sellega tegelenud, aga sel suvel on isegi kalossid rahvuslikus mustris "tikitud", mis siis muust rääkida :)

Köögikata ütles ...

Tikand on imearmas!

Kui tahad sellist kinnitust, nagu neil tänapäeva seljakotikestel on, siis teed kanali kahest küljest avatuks ja kummasti avast ajad oma paela sisse, täisringi, st sisseajamise avast ka välja, mitte sellest teisest. Ja siis saadki need 2 paela kokku tõmmata ja kokku siduda või siis stoppernupuga sulgeda, aga ma ei oska hinnata, kui hästi see plastist stoppernupp sellisele rahvuslikule asjale sobiks.

Mariihen ütles ...

Tänan! See paelte värk sai nüüd üldjoontes selgeks. Tegin kaks keerupaela juba valmis. Ainult pole kedagi, kes õmmelda viitsiks. Isegi mitte suure vihma ajal :)