reede, 10. juuli 2009

Kes otsib, see leiab!

Küll on ikka hüva asi see Internet! Tuhlasin natuke "Isetegija" foorumis ja sain tänavusuviste trendijalatsite tegemise õpetuse kätte. Loodetavasti on seda pilti võimalik suuremaks zuumida ka! Eesti Naise artikli autoriks on Eve Burmeister. Olen ühel klassiõpetajate koolitusel kuulanud tema esinemist. Ja see käsitööst nüüd küll ei olnud! Pigem oli tegemist ühe vahva pildivihikuga matemaatika harjutamiseks.

Aga ikkagi - mis lakk see peaks olema? Küünelakki mul on, aga too ilmselt ei sünni selleks otstarbeks :) Vaja veel maad kuulata.
PS! No ma ikka oskan! Mis ma selle foorumist saadud pildiga tegin, ei oska öelda, aga nüüd on see mu läpaka desktopi pildiks !?!? Selle peale küsivad poisid tavaliselt: "Mida sa siin jälle kokku keerasid?"

2 kommentaari:

Kiku ütles ...

Värvi akrüülvärvidega ja ära parem lakigi, sest lakk pidi hakkama maha kooruma!Aga muidu mina lakkisin paadilakiga.

Mariihen ütles ...

Tänan hüva nõuande eest!