neljapäev, 16. juuli 2009

Anu koogist

Anu kook tuli välja tõesti hea. Isegi maasikatega tehtuna. Selle retsepti keedukreem on teistsugune, kui ma seda tegema olen harjunud. Minu retsept näeb ette 1 l piima kohta 4 muna, Anul 2 muna. Minu retseptis käib sekka nisujahu ka, Anu omas polnud jahu. Kahtlustan, et see võis peomelus dikteerimisel lihtsalt ununeda. Ma siis igaks juhuks ikkagi panin jahu - hästi natu-natukene.
Kreem tuli tõesti veidi teisem: vedelam (jahu vähe), heledam (muna vähe). Kuna keetmise ajal kogu aeg vispeldasin, siis jäi see kreem hästi õhuline. Täiega hea!
Ja nagu ikka - ega ma ei viitsi ühtegi retsepti üks-ühele järgi teha. Seekord läks teistmoodi immutamine: apelsini mahla ja sidrunilikööri asemel kasutasin ainult amaretto likööri (21% vol). Nu jah, õnneks meite peres enam ühtegi alaealist pole. Seda vol-i oli ikka tunda küll :) Õnneks kuulas Arne hommikul ilmateadet, mis lubas hoovihma ja äikest. Ta ei läinudki välitöödele. No ja me siis sõime seda torti ikka mõnuga!

Kommentaare ei ole: