reede, 27. november 2009

Mida kõike ära ei teeks ehk plaane oskab igaüks kirjutada

1. Öösel ei saanud kohe mitte magadagi! Kui juba tükk aega oli mõtteid mõlgutatud, vaatasin lõpuks ka kella, et äkki ma ikkagi unustasin mobiili äratama panna. Oh, kell oli alles veerand viis!
Magada ei saanud sel põhjusel, et vaevas mõte, kust saada muhusussi tegemise jaoks see puidust vorm. Ma olen sellist asja kuskil vanakraami laadal või enam-vähem taolises kohas näinud. Vaatasin seda toona ja mõtlesin, et mida sellega küll peale hakata. Vot nüüd häda käes, vaja oleks! Ma küll ei kannata oodata jaanuari lõpuni, et äkki jõuab järjekord nii kaugele, et saan ka seda imevigurit tegema hakata. Ikkagi täiesti uus asi, tahaks ju teada saada, kas saan hakkama või annan alla.
Nüüd plaan - Aruvallas on vanakraami turg. Vanasti töötas see pühapäeviti. Ju praegu ikka ka. me pole seal oma kolm aastat käinud - alates sellest ajast, kui maa üles songiti ja liiklussõlme tegema hakati.

2. Õuepärg on vaja valmis teha.

3. Esmaspäeval esimese avendi tähistamine. Kes toob laudlina? Juba olemas!!!

4. Surnuaiale on ka vaja väikesed pärjakesed teha: ema, isa, mamma, papa, memm, vanatädi, äi, äia ämm. Plaani ka see!

5. Esmaspäevaks on vaja susse. Kokku kolm: kaks jalga, üks aknale. Soovitavalt tuunitult. Vähemalt see üks. Leidsin üles Viimsi SPA valged sussid. Need on sellised ühe-numbri-sussid. Mulle suured ja neid ei kanna. Nendest ühe siis jõulusussiks tuuningi.

6. Jõulupeoks on näidendit vaja. Miksike on läbi lapatud - kõik tehtud. Kas tõesti pean ise tegema? Ma ei tahhaaaaaa! Vaimu pole peal, seda va kirjanduslikku loomevaimu. See on pikemat aega kadunud. Emigreerunud ilmselt.

7. Kapist leidsin ühe vana liniku, millel on ema heegeldatud linane äärepits. Linik on ruuduline. Tekkis mõte, et kui äkki tikiks midagi tagasihoidlikku sinna ruutudesse?

8. Muhu päti teise sussi mustri tikkimine lõpetada.

9. Pooleli olevad pajalapid lõpetada.

10. Viljandist toodud kräämulisest materjalist kaks kutsat vaja teha. Tellitud!

11. Riisuks õues veel neid viimaseid lehti? Vist ikka ei - mul on tõsine tõvehirm kallal.

12. Kapis on üks heledam sinine kangas, mis ootab äärepitsi. kaua juba ootab. Oma paar aastat.

13. Veelgi hullem: samas kapis on üks beež lina, millele on kunagi mingi väljamaise käsitööajakirja järgi muster kantud (jõulumuster). Tikand peaks olema lihtlabases linnusilmapistes ja valge puuvillase niidiga. Miks töö pooleli jäi, seda ei mäleta. No kes see jõuab mäletada kõiki pea kahekümne aasta taha jäävaid asju! Äkki teeks nüüd selle lina tolle õnnetu masu ajal valmis? Tegelikult ei ole ma praeguste käsitööde tarvis mitte mingeid silmatorkavaid kulutusi teinud. Kõik materjalid on nö vanast rasvast. Olen päris tublilt säästurežiimil!

14. Pühapäeval tuleb jõuluträni välja otsida ja klassi asjad kooli kaasa võtta.

No vot! Loe nüüd ise ka, mis sa siia kokku kirjutasid! Tunnid lõpevad kell üks. Reedese päeva puhul võiks kohe peale tunde koju sõita. Hmm! Kõigi nende töövihiku- vihiku pakkidega, mis punast pastakat ootavad. :(
Aga ikkagi! Plaane oskan teha küll. Hakka aga otsast pihta!
Jõudu tööle ja kena saabuvat nädalavahetust mulle!

15. Tegelikult on igal hommikul äratust kinni pannes esimene mõte: tulen töölt ja keeran KOHE magama. Seega - äkki magaks end lõpuks välja?

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Hei!
Punkti ühe kohta.
Ma millalgi leidsin rehe alt mingid puidust jullad. Kuju järgi otsustades on neid kasutatud jalatsite valmistamiseks. Ega ma ei tea, mis nad tegelikult on. Vaatan homme järgi, kas leian veel üles. Võin millalgi näha tuua, eks sa siis ise võid pakkuda, mis otstarbel neid kasutada.

Mariihen ütles ...

OK, tee seda! Päris huvitav!