kolmapäev, 4. november 2009

Sussi tikkimine...

...natuke juba edeneb. Kuigi pead on tõstnud kuri kahtlus, et tegemist pole mitte klassikalise muhu tikandiga. On teine rohkem selline põlve otsas tehtud "kah tikand". Aga mis seal`s ikka - ongi omanäoline. Ja lõngatoonidest on ikkagi karjuv puudus!

Selline on seis õhtul kell viis.
Ma võtsin kohe tõsiselt ennast kiruda - no ei meeldi mulle varude kogumine a la "ähk läeb taris". Lõpuks ikkagi, et "äh, ei läind taris" ja viskangi minema. Aga võib tulla aeg, kus, võta näpust, ikkagi läheb kõike vana vaja. Nii mul nende tikkimislõngadegagi - oi, olid suured varud! Aga koid lõid sisse - ju ei saanud neid varusid piisavalt luhvtitatud.



Aru ma ei saa, miks jääb pilt selline imelik! Katsetasin igasuguseid programme, aga ikka selline. Originaal on pildi kõrval lausa ilus kohe!

Kell seitse on seis selline. Kaks muret on tekkinud. Esiteks mul pole kellukeste tikkimiseks sobivates toonides lõnga. Teine mure on kaugelt hullem: ma pean ju teise samasuguse veel tikkima! Kahe soki kudumisega saan hakkama nii, et koongi paralleelselt kahte sokki korraga. Sõrmikutega sama lugu. Aga susse pole ma veel tikkinud. Kardan, et need sussid identsed nüüd küll ei tule. Tulevad sellised kiiksuga sussid.
Kurb lugu küll, aga nüüd tuleb tööle hakata. Homme ikkagi tööpäev.

1 kommentaar:

Kiku ütles ...

Ehee! ma ei suutnud kahte identset muhu kalossi värvidega maalidagi, tikkimisest ei hakka rääkimagi! :D