teisipäev, 3. november 2009

Natuke näputööd ka

Kunagi 25-27 aastat tagasi sai päris tõsiselt tikkimist õpitud. Üks asi jäi küll tegemata - no ei olnud mul kannatust muhu pättisid valmis teha. Asi polnud mitte tikkimises, vaid tallutamises. Tundus see sellise ülimalt keerulise operatsioonina, et ma ei hakanud mitte üritamagi. Nüüd tahaks selle asja ka selgeks saada. Mis see siis olgu, et ei saa hakkama!

Kange tahtmine oli paar nõelapistet juba ära teha. Noh, sissejuhatuseks ja soojenduseks või nii...
Üks koht ei meeldi kohe üldse, selle harutan üles.
Tolle kaheksakümnendate aastate käsitööringi ajal oli selline lugu, et tikkimiseks sobivat lõnga käisime ostamas Keskturu kõrval ühest imelikust poest. Olid seal igasugused jääted ja muu taoline kahtlane praht. Muu hulgas siis ka "Marati" tekstiilitükid. Enamasti olid need pakid küll potisinised, aga mõnikord näkkas ikka ka. Kord käidi isegi "Marati" tsehhis juppide järel. Tol korral saime väga head värvitoonid! Nüüd aga olen suht hädas - ma olen enamuse peenikestest tikkimislõngadest ära visanud :( Nojah, aga tikkimine pole tükil ajal ka moes olnud. Eks sellepärast. Aga ma ikkagi tuhlan veel. Äkki õnnestub midagi välja kaevata.

Tuunisin natuke ühte eile tehtud asjakest.

Kommentaare ei ole: