pühapäev, 15. november 2009

Karp on valmis!

Tänane ennelõunane ülesanne oli ära lõpetada käsitöökarp. Kaane sain valmis eile õhtul. Täna siis karbile endale riie ümber. Riie riideks, aga servade ära keeramine ja kinnitamine? Põhja all pole probleemi - õnnestus hästi. Aga karbi sisekülgedel? Keerasin kanga serva tagasi, et ei narmendaks. Ja siis tuli appi PVA liim! Ikka liim ühele küljele, midagi raskuseks peale, kuivama. Ja nii kõik neli külge. Asi toimis väga hästi!
Olen väegade rahul!
Nüüd ma ei teagi, kas tikkida muhu pättisid edasi või tuleb tikkimine tunnis. Ma igaks juhuks seda teise päti mustrit siiski praegu veel ei tiki.
Aga mis ma siis vahepeal teen? Tegelikult üks mõte nagu on, aga seda tuleb eirata. See plaan nõuab ka õmblemist. Ma ei ole just eriline õmblusmasina fänn. Mitte et ei oskaks, aga lihtsalt ei meeldi. Ent ma siiski mõtelen selle asja peale...

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Sa hakka neid kohe hulgim tegema ja laatadel müüma. Oma paarsada krooni võiks vist selline uhke karp küll maksta...

Mariihen ütles ...

Arvad, et keegi praegusel raskel ajal midagi üldse ostab?

piretirahvariided ütles ...

Väga hea mõte! Taskurätikukarbiks sobiks ka näiteks. Ostaks vast ikka. Arvan, et oleksin ka huvitatud, hinda ei oska pildi järgi küll täpsemalt oletada.

Köögikata ütles ...

Mina usun küll, et ostetaks. Ja noh, jõulukingikski ideaalsed ju sellised. Et kui teenida ei saa, siis vähemasti kokku hoida.