pühapäev, 1. november 2009

Algas november - talvekuu

Hommikul aknast välja vaadates oli pilt üsna valge. Mitte et ma kole kaua oleks maganud, vastupidi, aga valge on kõik see ilm härmatisest. Lähen püüan mõne huvitava pildi ka teha.

Mulle ei meeldi november! See on aasta kõige vastikum kuu - pime, enamasti porine. Ja siis veel need tolad, keda ma kohe kuidagi ei kannata - nood sandid. Selle kohta ütleb minu mees ikka, et ma pole mingi eestlane. No ju siis polegi! Samas ei kannata ma ka halloweeni. Ma ise järeldan sellest, et asi pole mitte eestlane-mitteestlane olemises, vaid selles, et igasugune seda laadi tolandus lihtsalt ei meeldi. Vastikule hilissügisele vastukaaluks on paras aeg vaadata vanu pilte Kreeta õiterohkusest.

Õpikute poole piilun alles õhtul! Ja mitte enne kaheksat. Portugali nädal ja vaheaeg järjest - tööst nii võõrdunud, et kole kohe! Mitte ei taha! Küll oleks hea kodus arvutitööd teha! Vastav soov on tööotsimise kuulutuste rubriigis olnud ka, aga.... need otsad, mida siis pakuti... oo my God!...
Aga ma tahaks ikkagi nii väga kodus töötada! Saaks olla ise oma aja peremees. See oli ju näha - passi oma tunnid töö juures ära, siis koju .... ja tööd tegema! Võiks ju tööd töö juures teha, aga ei saa. Lihtsalt ei saa ja kõik!

Sirvisin ajaveebi postitusi 2008. aastast. Päris huvitavaid asju on seal! Panen siia paar linki:
Milleks on vaja õigesti kirjutama õppida, kui saab ka teisiti :)
Eelika tegi laulu meie Kaile.

Kohtasin pühapäevahommikuselt tühjas poes kunagist meie kandi inimest - kolleegi teisest koolist ja hoopis teisest Eestimaa otsast. No millele õpetajate jutt varem või hiljem läheb? Ikka koolielule. Muu hulgas tuli juttu koolide koostööst. Õigemini selle koostöö täielikust puudumisest. Koostööd teevad üksteisest kaugel asuvad koolid, aga ühe valla koolid on üksteisele selja pööranud ja ajavad, nina püsti, igaüks oma asja. Imelik oli kuulda, et see on niimoodi ka Eestimaa teises otsas. Lähiümbruse valdadest tean, et nii on jah. Aga miks see niimoodi on? Oskab keegi seda põhjendada? Meie küll ei osanud.

Tõin amplipoti uuesti välja ja suskasin sellesse mõned männioksad. Kuusk meenutab liialt jõulusid. Mänd on kaharam ja vastupidavam ka. Ukseesine jälle natuke kenam!

Kunagi suvel lõikasin ühe laudlina kanga neljaks tükiks. Täna lõpetasin äärepitsi heegeldamise nende linikute serva. Homme viin linikute staffi kooli (kokku 8 + 4). Selle asjaga lõpuks ühel pool.

Tänane päev on olnud täpselt sama igav, nagu iga tavaline tööpäev. Oi, pühapäevad on ühed nirud päevad! Eriti vaheaega lõpetavad pühapäevad! Justkui esimest korda läheks tööle! Õnneks on homse elektrikatkestuse tõttu tööpäev just selline, nagu ta olema saab. Hää seegi!

3 kommentaari:

piretirahvariided ütles ...

Väga tore vana postitus. Tõesti, mõlemad asjad toimisid. Esimest olin enne näinud, aga hiina lugu oli hästi andekas uus asi.

Mariihen ütles ...

Naljakas jah, et asjad nii toimivad!

Köögikata ütles ...

Need keelelised kõverused olid vahvad!
Aga need tolad - no marte-kadrisid olen ikka rõõmuga vastu võtnud ja nende eeskavadele kaasa elanud, aga need meerikamaa kommi-pommijad on lausa vastikud. Brrrr! Käisid mul ka ühed siin eile.