pühapäev, 25. oktoober 2009

Emale


On 25. oktoober.
Täna möödub juba kolm aastat päevast, mil Sa meie juurest lahkusid.

Sa vist tundsid ette, et lahkumise aeg on käes. Andsid mulle veel viimaseid näpunäiteid, kuidas üht või teist asja toimetada. Ma küll teen nii, nagu Sina õpetasid, aga miski ei tule nii ideaalselt väja, kui Sinu käes. Sind ei saa keegi asendada!

Paar nädalat enne Sinu kustumist oli mul ees Itaalia reis. Ma ei tahtnud sellele reisile minna. Kohe mitte ei tahtnud. Süda valutas koledasti. Sina sundisid mind minema. Ütlesid, et ootad mu tagasituleku ära. Ootasidki. Kuigi olin varunud erakorralise lennukipileti ostmiseks raha ning olin valmis vajadusel välislähetuse katkestama.

Oli veel teine märk sellest, et tundsid Sulle määratud aja lõppemist ette. Olin tol päeval just Sinu juures. Andsid mulle 1000 krooni ning käskisid minna Maksimarketisse ning osta midagi ainult endale. Pärast tahtsid veel näha, mis ma ostsin ja kas ma ikka olin kõik enda peale kulutanud. Sa teadsid, et minu jaoks oli siis ja on praegu ka mu pere mulle olulisem kui ma ise.

Siis saabus 25. oktoober. Olen Elisa klient ja töö juures on selle firma levi null mis null. Tol päeval oli levi olemas! Ja mu mobiil helises keset tööpäeva. Helistas Margus ja ütles, et Sa olid tunni eest lahkunud.

Tuikusin kuidagimoodi direktori kabinetti ja enne kui jõudsin midagi öelda, sai Sirje aru, mis on juhtunud. Ta hindas Sind väga ja oli mulle nendel rasketel päevadel suureks toeks.
Ema, tea, et Sinu süstikud on heades kätes. Minust ei olnud selle näputöö tehnika õppijat. Suure käsitööhuvilisena võib Su süda rahul olla - nüüd on Su süstikud Sirje käes aktiivses kasutuses.

Isal ei õnnestunud näha kõiki lapselapsi. Sinul oli õnn näha ka meie kõige pisemat lapsekest.
Sinu neli lapselast olid nagu oreliviled: Magnus, Siim, Madis, Anna-Maria. Isegi Sinu väike Mannu saab varsti täisealiseks! Ja siis tuli väike Triinukene! Olid siis juba haige. Pisi-Triinu aitas Sul ehk oma haigust kergemini taluda. Ja isegi tema on juba nelja-aastane! Ning nagu tema vanemad ütlevad: Triin on täpselt oma isapoolsesse tädisse! Eks Sa tead küll, mida nad sellega mõtlevad.

Olite isaga ideaalne paar, ideaalsed vanemad. Ja võib-olla sellepärast juhtuski nii, et urn Sinu maiste jäänustega sai isa kõrvale sängitatud täpselt samal kuupäeval, nagu see oli isa puhul. Ainult et kaks aastat hiljem.

Ema, anna andeks, et ma ei saa Sinu juurde tulla nii sageli, kui Sa sooviksid ja nagu ma ise tahaksin. Aga tea, et mida iganes ma oma kodus teen - alati mõtlen Sinule ja püüan kõike teha sama hästi ja põhjalikult, nagu see Sinul kombeks oli. Nii mõnigi kord olen mõelnud, et Sa oled kuskil lähedal. Seda just siis, kui mõne töö tegemisel olen valinud oma keevalisele loomule vastupidiselt Sinu rahuliku ja väljapeetult korrektsele loomule kohase otsuse.

Ema, Sa oled ära juba kolm aastat! Ülekohtuselt vara kustutas kuri haigus Sinu eluküünla.
Võib-olla Sa näed, et meie toa aknal põleb küünal. Samasugune põleb Tartus ühe akna peal. Need küünlad on Sinu mälestuseks.

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

Novelty ütles ...

Tere; Kui vajate kiiresti laenu, taotlege laenu Novelty Finance'ist. Minu nimi on Davina Claire, ma olen Novelty Finance'i finantsjuht. Olen märganud, et eraisikutel ja ettevõtetel on nii raske saada laenu pankadest või muudest finantsasutustest. Minu ettevõte (Novelty Finance) on siin, et pakkuda ja aidata teil vajalikku laenu. Võite meiega ühendust võtta e-posti teel: noveltyfinances@gmail.com VÕI saatke sõnum WhatsAppis +447915601531

Ükskõik, kas soovite oma elustiilile hoogu juurde anda või teil on ees ootamatuid kulutusi, on NOVELTY FINANCE laen just see, mida vajate.

UUDNE FINANTS on paindlik: laenu saab võtta kuni viisteist miljonit eurot (15 000 000,00 €), sobivate tagasimakseperioodidega kuni 30 aastat. Võite taotleda nii tagatisega laenu kui ka tagatiseta laenu. Pakume laia valikut eralaene, ärilaene, kodulaene ja võlgade konsolideerimise laene, mida saab kohandada vastavalt teie muutuvatele vajadustele ja oludele väga madala intressimääraga.

Mida saate Novelty Finance'i taotlemisel:
√ Kohene juurdepääs teie rahale pärast kinnitamist.
√ Konkurentsivõimelised intressimäärad (3% aastas)
√ Paindlikud tagasimaksetingimused
√ Võimalus oma laen kiiremini tagasi maksta
√ Lihtne kinnitamine, kui vajate lisavahendeid
√ Laenu tagasimaksmisega ei kiirustata, vaid antakse aega laenu tagasimakse alustamiseks.
√ Varjatud tasusid pole

Kuidas kandideerida:
Laenu taotlemine on kiire ja lihtne!
Ettevõtted või eraisikud, kes on huvitatud Novelty Finance'i laenu taotlemisest ja vajavad laenupakkumise kohta lisateavet, peaksid lisateabe ja suuliste infotundide saamiseks SAATMA E-KIRI aadressile (noveltyfinances@gmail.com) VÕI saatma WhatsAppi sõnumi +447915601531 kaudu. Kehtivad nõuded ja tingimused.

Antonia Pawal ütles ...

Minu nimi on Laura, tahan avaldada siirast tänu Maria Kartarzyle, et ta aitas mind erakorralise laenuga, et päästa mu abikaasa elu. Pank ja teised külastatud finantsagentuurid on mind tagasi lükanud, kuni mind soovitati. et tema laenufirmaga ühendust võtta, mida ma ka tegin, ei uskunud ma kunagi, et saan neilt laenu väga kiiresti kätte isegi siis, kui mu laenu krediidiskoor ei olnud nii täiuslik. Suur tänu neile selle pakkumise eest. vajate mis tahes tüüpi laene olenemata olukorrast, proovige neid ja te ei kahetse kunagi, et nendega kokku puutusite, võtke nendega ühendust e-posti teel (mariakatarzyna167@gmail.com) või WhatsApp +48-780-907-017 Aitäh Maria suure abi eest

Laura

Loan Offer. ütles ...

Kas vajate laenu? isiklikud laenud? kommertslaenud? hüpoteegid? põllumajanduse ja projektide rahastamine? anname igat liiki laene 2% intressiga! e-posti kontakt; (dakany.endre@gmail.com)

Kiire laenupakkumine.