pühapäev, 11. oktoober 2009

Tuhlates käsitöömaterjalide mappides...

... leidsin üsna palju huvitavat ja kaua seisnut.
Tegelikult ajendas neid vanu mappe lappama soov üles leida hea peotäis sussitikandi mustreid.
Kergesti mõjutatav :) nagu ma olen, ei anna rahu see sussikursus. See on asi, mida mu ema oskas, minul tol ajal polnud piisavalt kannatust, et ka õppida. Seega - loll mis loll! Ja kuna ma olen selle kursuse ajal lennus, siis mõtlesin veidi iseseisvat kodutööd teha (Jee ma teen! Tea, kust see aeg lähema kahe nädala jooksul leitakse?)
Nojah! Lõpuks leidsin ju kah midagi, aga minu mäletamist mööda oli neid mustreid ikka märksa rohkem. Kadunud! :(

Leidsin üles ka vana ajakirja Maret mustri- ja lõikelehe.Ning varrastel kootud lina mustri. See lina oli mul millalgi ammu-ammu ühel käsitöönäitusel (Vist Tohisoo mõisas). Ära osteti! Ja väga kõva raha eest!

Leidsin ka Tädi Hilja käega kirjutatud krae kudumise juhendi. (See on see rullkaeluse ja pitsilise kraeosaga villane asjandus.)

Siis, oh üllatus, leidsin üles ka kudumisraamil kudumise juhendi (äärmiselt tuhm masinkiri, varsti pole enam loetav.)

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.