neljapäev, 15. oktoober 2009

Kui kisub kiiva, siis ikka täiega!

Hakkasin veerand seitse kokakursusele sättima, et enne jõuan veel ka poest läbi minna, aga ole sa lahke - auto ei lähe käima. No kohe üldse ei võta voolu järele! Esi- ja tagatuled on, aga raadiosse,kojameestesse ja mis peamine - starterisse särts ei jõua.
Ja seda nüüd pimedas! Meie tuttav autoremondilukksepp on väljamaal. Mul kõik asjad auto peale pakitud. Homme tööpäev. Laupäeval pidu - ja autot ei ole. Ja seda siin kolkas!

Nutuvõru suu ümber - ja teha ei oska absoluutselt mitte midagi!!!!
Kogu meie pere igapäevased tegemised - kahel tööl, kahel koolis käimised toetuvad AINULT autole. Ilmselt tuleb mul varsti direktorile helistada ja teatada, et ma ei saa homme tööle tulla. ESIMEST KORDA nende aastate jooksul!!!

Täiesti tuima ükskõiksusega vorbin praegu järgmise nädala tundide tegevusi paberile. Isegi oma tunniplaani, mis muidu alati läpaka kasutu klaviatuuri peal on seisnud, olen suutnud ära kaotada! Broneerisin täna osa järgmise nädala tunde arvutiklassi. Nüüd aga ei mäleta sedagi, mis tunnid need olid!

Madisel ikkagi vedas. Sai sõbra autoga koju. Vennapoeg Siim tuli ka meile. Noh, et tema tuli kohe varakult kohale, las teised tulevad Tartust hiljem. Kõigil kolmel noorsandil homme koolist vaba päev. Pean neile vist veel vastu ööd paar rullbiskviiti küpsetama. Muidu mul homme neli näljast meest majas.

Aga auto seisab ikka veel!!! Ma ei tea, mis nüüd küll saab :(((((((

Kolm erineval teemal postitust tänase kuupäeva all ja KÕIK NEGATIIVSED. Mis pauk veel tulla võib? Ja kui kaugel on taluvuse piir? Kaugel ilmselt enam ei ole... Ma PEAN hommikul tööle saama, kas nui neljaks!!!!!!!

YESSSSSSSS!

Naabrimees tuli täna sõidust! Ta ka väikest viisi autode remontija. Vaatas meie auto üle ja vähemasti oskas öelda, milles viga. Süütelukk on tuksis! Minu pärast mingu see vana autoloks kasvõi juhtmete ühendamisega tööle, aga olgu olla! Ma ikkagi saan hommikul tööle! Arne viib mu tööle, ajab vahepeal omi asju, tuleb kell üks mulle järele, sõidame korra Kõuele, siis tagasi kooli, siis ...... ja siis polegi enam laupäev kuigi kaugel. Ma ei taha! Mulle ei meeldi olla tähelepanu keskpunktis! Palju parem on "nööre tõmmates" ise vaikselt itsitada ning madalat profiili hoida!

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

Unknown ütles ...



Harry Fragnad finants / kiirlaenu Harry Fragnad Finance pakub äri- ja isiklikud laenud 2% intressimäära, liisingute ja keskel turule rahanduse lahendusi, mis aitavad üksikisiku või Firm luua tugevam, parem tulevik. Kas olete olnud lükkas finantsasutuste või võla läbi? See ettevõte annab vajaliku rahalise lahenduse. Kinnitamine ja laenu üleandmine leiab kahe tööpäeva jooksul ainult Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda selle e harryfragnad@outlook.com rohkem üksikasju.

Unknown ütles ...

vabastada
- Teil on võlgu.
- Osta uus maja.
- Osta uus auto
osta uus korter või maa.
Hankige isikliku ettevõtte laenu.
Kui soovite ettevõtete ja projektide alustamiseks krediiti, saatke meile e -kiri.

bnpfinanzenhilfe@gmail.com

Whatsapp: +17825821011

https://wa.me/17825821011

Max Bent ütles ...

Kas vajate oma võlgade kustutamiseks kiireloomulist laenu või oma äritegevuse parandamiseks omakapitalilaenu? Kas pangad ja teised finantsagentuurid on teid tagasi lükanud? Kas vajate laenude konsolideerimist või hüpoteeklaenu? Ärge enam otsige, sest oleme siin selleks, et kõik teie finantsprobleemid minevikku jätta. Võtke meiega ühendust meili teel:

oceanfmortgages@gmail.com
oceanfmortgages@gmail.com

See on Ocean Finance'i hüpoteegid. Pakume laenu huvilistele mõistliku intressimääraga 2%. Vahemik ulatub 2000 eurost kuni maksimaalselt 100 000 000,00 euroni.