kolmapäev, 14. oktoober 2009

Torm

Kõik need selle sügise tormid, mis meie kanti on räsinud, kahvatuvad tänase maru ees. Auto seisab praegu õue peal, kuna Madisele tuleb Tartu maantee äärde vastu minna, aga aeg-ajalt käime vaatamas, kas ta on veel ühes tükis. Mitu suurt vahtraharu on juba murdunud. Ööseks ajame auto küll varju alla.

Õnneks on tormituul meile soodsast suunast, mis elektrit ära ei võta. Aga internetist jäime küll ilma - tuli teine tagasi alles kuskil kolmveerand kaheksa paiku. Ja seda ainult veerand tunniks. Uuesti saime interneti peale kümmet.

Ühel hetkel helises telefon. Helistas tädi Hilja. Ilmselt ei tundnud ta mind telefonis hääle järgi ära. Küsis, kas ikka olen mina. Ja siis laulis mulle terve pika laulu! Tädi Hilja on juba 86-aastane, aga laulab veel nii hea häälega! Terve minu teadliku elu on ta laulnud haridustöötajate naiskooris, võib-olla kauemgi. Pensionipõlves veel ka kuskil ansamblis. Imestan vaid, et tal oli meeles. Ja veel nii täpselt! Ja et tal üldse minu mobiili number olemas on! Üllatusi tänase päeva sees lausa jae ja hulgi!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.