teisipäev, 13. juuli 2010

Õitsejaid juulikuises kuumuses

Hommikul, kui veel maja ja kasvuhoone vari peenardele langes , õnnestus mõned mitte nii väga ülevalgustatud pildid teha. Kes meil siis praegu õitsevad või õitsemist alustavad?

Ahtalehine tagetes. Temalt on mul seemnete kogumine alati kõige paremini õnnestunud.
Madalakasvuline (30 cm) lillhernes. Olen temaga väga rahul - ei vaja toestamist.
Hosta. Mis sordinimi, pole muidugi aimugi. Olen tänu aiablogide lugemisele hakanud hostasid teise pilguga vaatama. Kui nüüd väga aus olla, siis mulle on alati meeldinud tema lopsakas puhmas ja ilusad lehed, aga õitest pole nende tagasihoidliku värvuse tõttu lugu osanud pidada. Nüüd, õisikut väga lähedalt vaadates tuleb tunnistada, et see on vaatamata oma tagasihoidlikkusele siiski imeilus.
Rand-kivikilbik. Pildi tegin lillaka tooniga padjandist. Enamik taimedest on roosade õitega.
Selle nelgiga on probleeme. Kuidas on tema õige nimi? Olen kuulnud mitmeid variante: šaboonelk, püsinelk, kobarnelk....
Mehhiko päsmaslill. Sel astal nimme valitud roosa värvitoon.
Esimene lõvilõug segupaki värvivalikust.
Ja trepil õitseb klassi aknalaualt suvitama toodud toalill.

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Mina tean teda hoopis talinelgina... ;o)

Mariihen ütles ...

Õigus! See nimi ju ka veel!:)