reede, 2. juuli 2010

Minustki võib saada...

...tõeline (ilu)aiapidaja.

Käisime Hansaplanti taimevalikut revideerimas. Muuhulgas vaatasime vesiroose. Paneks omale jõkke? Ei tea....., mõtleme ikka veel......
Poetreti peaeesmärk oli muretseda aiaprits ja kihvti ka. See on ilmselge märk meie suurprojekti "Puhkenurk-rosaarium" eeltööde algusest.
Sa pühade vahe! Kus oli imeline valik aed-päevaliiliaid! Sellised värvid, mida ei oskaks ette kujutadagi. Sissejuhatuseks võtsin ühe sooduspakkumisel olnud sordi - aed-päevaliilia Crimson Pirate.
Ja pilk jäi pidama veel sellel valgel õiemütsakal- aed-kukekannus "White" C3...... Ostukorvi!
Täiesti metsik, mida kõike sealt osta tahaks, aga..... äkki ikka juhatab Hea Võimalus mind kellegi lahke inimese aeda, kes raatsib oma taimepuhma küljest tükikese haugata.

Ja need iirised..... Kitsalehelised (ma olen aru saanud, et need on need "siberlased" olid müügil väikese puhmana. Aga aed-iirised - tule jumal appi - olid müügil vaid ühe leherosetina. Ja need hinnad.... Neil hindadel oli nutumaik man..... Värvid olid muidugi enneolematult vapustavad!

9 kommentaari:

Kadakas ütles ...

Võimalusi on terve ilmatäis, haara vaid sabast kinni! Kui soovid erinevaid taluaiapüsikuid minu aiast, mille taimevalikut blogis oled näinud, siis võta rattad alla ja tule kohale! Kui soovid erilisemaid sorditaimi, siis jah on võimalusi muidugi vähem.

Mariihen ütles ...

Oi, see oleks vahva küll! Aga ma ju ei tea, kus Eestimaa otsas Sa elad.Mina elan Harjumaal Kose lähedal (kui 17 km on lähedal).

Kadakas ütles ...

Mina asun Kuusalu vallas, aga täpsemalt räägin meili teel: paekadakas@hotmail.com
Ülejärgmisest nädalast algab mul puhkus, siis olen ise ka kodus :)

Mariihen ütles ...

Kui Sul puhkus algab, võtan ühendust. Köögikata poole Neeme külla oli ka plaanis suvel minna.

Kadakas ütles ...

No vot, paras Köögikatal ka sabast kinni saada ja siia vedada - mis ta käib ainult korra aastas sünnipäeva ajal tuld toomas! Köögikata, sa oled meid läbi talve igasugu koogihõrgutistega blogis õrritanud - ega sul üht pisipisikest süümeraasu ei ole selles osas?...

Mariihen ütles ...

Ihhii! Väga hea plaan!

Köögikata ütles ...

Ah? Mis? Mis hõrgutised?

Ma võiks kaasa tulla küll, aga oleneb millal. Lähiajal on mul KÕIK nädalavahetused paraku hõivatud. Ja puhkust mul ka teatavasti suvel ei ole.

Mariihen ütles ...

Nüüd tuleb natuke mõelda. Mina olen vaba kogu suve - tööle lähen alles 26. augustil. Laseme Köögikata kiired nädalavahetused mööda minna, siis saame aega täpsustada.

Mariihen ütles ...

Siis tuleb lasta kiirel ajal mööda minna ning aiatrett veidi hiljem ette võtta.