kolmapäev, 5. august 2009

Puhkusereis

See on nüüd lugu sellest, et enne, kui lähed Nuustakule, käi ära oma kodu lähiümbruses.
Meil tuli täna mõte mustikale minna. Kuna Arne oli oma projektitöödega just ühte suht normaalset mustikakohta näinud, siis sinna me suundusimegi.
Tartu maanteelt keerasime kuskil Kõue valla sees vasakule. Kohta, kus isegi minu mees oli eelmisel nädalal esimest korda sattunud. Minu jaoks aga täiesti valge laik.

Ma pole juba ammu nii palju ja nii võimasid sosnovski karuputkesid näinud. Kõrgelt-kõrgelt üle minu pea.
Üle Pirita jõe viis selline huvitav puusild. No märjal ja libedal ajal ma sellest sillast üle sõita küll ei julgeks!
Mustikasaak on kesisevõitu. Aga natuke ikka saime teisi.
Sõitsime ümber Paunküla veehoidla. Käisime Ardus poes ja siis tuli millegipärast jutuks, et keegi oli sõitnud läbi kõik Eestimaa 47 linna ja pildid tehti just linnade siltide juures. Nii otsustasime meie ka läbitud külade silte pildistada.
Arne mäletas Natura 2000 tööde ajast, et kuskilt Ardu kortermajade tagant keerab kõrvale kitsuke külatee.
Osa pilte on kaunikesti päikesesse pildistatud, sest enamasti tegin pildid autos istudes.
Nüüd midagi väga ilusat ja originaalset.
Mida kõike "reisides" teada ei saa. Sellise nimega küla siis meil.
Juba vähe tuttavam. Vähemasti valla nime tõttu.
Tegijate inimeste tegemistest jääb enamasti jälg ka maha. Kõue Rahva Maja (ei ole minu kirjaviga). Seal oli ka üks super lillepeenar. hiiglaslike mõõtmetega ja tundus, et ka mingi künka otsas. Pilti ei teinud, kuna keegi parajasti töötas seal.
Edasi läbi Triigi.
Siitmaalt hakkab juba tuttavamaks kiskuma. Mul üks õpilane elab selles külas.
Meie kokatädi koduküla.
"Sm. kindral, lubage sooritada vasakpööre!" "Vasakpöörde sooritamine lubatud."

Üks väga oluline koht. Sisse ei keeranud. Põhimõtteliselt. Puhkus ikkagi.

Algab igapäevane kodutee:

Kirivalla sildist sõitsime mööda. Nii tuli pilt teha tee vastasküljelt.
Tere tulemast koduvalda! Kanavere on kuulus oma suvepidude paigana.
Tegelikult sõitsime edasi pildil nähtavat teed mööda.
Siit kostab nädalavahetustel meieni kõva "laskmist". Hääl kostab, ilutulestik ise jääb maakera nuka taha.

Et Tuhala silti ka pildile saada, sõitsime teist teed mööda.

Tuhala paisjärv.
Veel 1 km ja kodus!

Kommentaare ei ole: