neljapäev, 24. september 2009

Sügis edeneb

Kuda nende tasuta lõunatega pidi olema? Et justkui tasuta pole? Oo jaa - on küll!
Nii! Pahameel sai sõnastatud ning nüüd võib pilte vaadata.

Ilmselt sai kevadel ostetud kribuõielise tsinnia seemnete pakk. Kuidagi teisiti ei oska põhjendada niiiiii pisikeste õitega tsinniate olemasolu. No OK, võib-olla mul on nad vales kohas ja vale valgusrežiimi käes, aga kooliaias on nad täpselt sama kribud. Teisipäeval just käisin teisi vaatamas. Iiiimelik!
Aga vahtrad lähevad iga päevaga punasemaks.
Selline pilt avanes üle küüni katuseharja. Toomingas juba suisa raagus.
Aga vot see on vahva leid! Suvel ei saanud arugi, et sauna taga on metsviinapuu paar vääti kase otsa sokutanud. Aga nüüd saab see kask uhkeldada punase sügiskleidiga. Tehku teised järgi või maksku kinni!

Magnus tuli väljast ja porises, et enam ta Rootsi Teele ei lähe. Tänitas mitmete tegelaste üle- küll oli liiga palju tigusid ja küll olid teravad kastanimunade kestad. Ja siis olla ta kokku põrganud ühe kergesti ärrituva rohulutikaga. (Kirjutasin selle killu paberitükile, et siis, kui arvuti taha istun, saan selle kirja panna.)
Tänane kirjavahetus Comeniuse bürooga tähendab seda, et mul tuleb lähiajal ennast Ardusse toimetada. Ma ei tea, kas meie eelmise projekti ajal oli vallas sama raamatupidaja või äkki on uus. Aga tuleb minna üht koma teist arutama. Ma ei taha neid rahaasju ajada! Oh, küll mul oli eelmise projekti ajal ikka hea elu!

Kommentaare ei ole: