teisipäev, 29. september 2009

Vaatan ja imestan

"Uni ei too uuta kuube,
magamine maani särki"

Ilmselt tuleb sellega nõustuda. Aga mitte selle järgi talitada. Laiskvorsti asi....
Aga on inimesi, kes magamise peale aega ei kuluta. Kuidas muidu seletada asjaolu, et inimesed on arvutis ja internetis kell 3. 20 (!) ja isegi 4. 20 (!!!). Just äsja vaatasin ja imestasin selle üle. No mina küll ei jaksa ööpäevas 20 tundi üleval olla. Keegi tarkpea olevat olnud, Einstein või keegi teine temataoline.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Noh, eks mõnel ole öötöö ka, nagu igasugustel valvuritel ja dispetšeritel. Minu meeski (ajalehe veebimeister) lõpetab vahel töö kell 2 - pool 3 ja siis kiikab veel mujale ka natuke enne magama minekut. Ja töötuid ju praegu palju, neil on küll aega, et öö ja päev ära vahetada.
Mina ise üritan küll kesköö paiku magama saada, et pool 7 üles tõusta, aga ikka see magamaminek venib ja tihtipeale on kell juba pool 2. Seega jääb 5 tundi uneks. Tegelikult vähe, aga tukun vahel õhtuti peale tööd ka natuke.

piretirahvariided ütles ...

Aga mis Sa ise öösel arvutis teed, et teisi jälgid?
Minul on arvuti öösiti lahti ja skaip ka aktiivne, kuigi ise magan.

Mariihen ütles ...

Ihhii! Mina magan öösel. Hommikul olen suht varane ja siis vahel vaatan Feedjet-ist, mis otsingusõnadega on siia satutud. Muide, peamine otsingusõna on letšo ja tomati-sibula salat olnud. Mul ka Skype ununeb tihtipeale sisse.