laupäev, 19. september 2009

Midagi uut siin päikese all

Leidsin sellise kodulehe esilehe: Tuhala

Ma küll ei tea, aga kaldun arvama, et siinkandis on tekkinud revolutsiooniline situatsioon: ühed ei saa enam vanamoodi ja teised ei taha enam vanamoodi.

Ma ei saa mittttte midagi aru!
On meil tegemist külaseltsinduse regionaalpoliitiliste muutustega?
Minu teada on meil küladeselts (Tuhala - Kata - Tammiku). Sel isegi koduleht olemas. Mis oli küll piinlikult tühi, kuni Arne kätte võttis ja sinna hea "sulejooksuga" inimesena üht-teist kirjutas ning fotosid jagas. Nüüd pole sedagi. Põhjus: admin teatas, et temale selle eest midagi ei maksta ja rohkem ta sellega ei tegele. Nu vot!

Nüüd selgub, et meil on ka Tuhala külaselts! Mis ajast? Ja sellel külaseltsil saab olema ka oma koduleht. (See link ülalpool.) Tean ka, kes seda uut kodulehte teeb - väga asjalik inimene, uus elanik meie külas - nö "värske veri".

Arne on tegusa ja teadja inimesena olnud tegevusse haaratud nii selles külade- kui nüüd ka selles külaseltsis.
Peab siis see mihklilaat just samal päeval olema meie küla esimese päris ehtsa talgupäevaga! Päris sajatama paneb kohe! Aga klassijuhataja peab olema seal, kus on ta klass.

Nii väga tahaks näha, paljukest meil seda rahvast kohale tuleb! Pärast on natuke nagu piinlik minna ja "ülevaatajat" mängida, aga eks ma Arne selja tagant piilun ikka natuke.

Tegelikult ei tea ma meie oma küla elust suurt miskit. Kunagi ammu-ammu oli meil üks koosolek. Seal keegi ütles, et ah, mis sinu käest küsida, sa käid siin ju ainult magamas. No mis teha - mõni inimene käib tööl.

Ja et ma oma kodukandist midagi ei tea (ei teadnud), see selgus siis, kui käisid ettevalmistused kahe valla liitmiseks. Mäletan, et ühe tunni ajal läks uks lahti ning seal seisid kaks tursket härrasmeest. Ühte ma tundsin küll, aga kes too teine oli, polnud tol hetkel aimugi.
Hiljem õpetajate toas küsisin, kellega meie vallavanem siin ringi kõndis. Selgus, et too teine oli minu koduvalla vallavanem. No kust pidin mina teda teadma! Nime olin küll kuulnud... :)

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Teil seal ilmselt tegu mõnongase infosuluga. uustulnuk on tulvil ideid ja hakkamist täis, aga ise ei taipa võib-olla õigetelt inimestelt küsida ja teised jälle ei tea tema poole pöörduda teatamaks, et midagi analoogset on juba alustatud. See ainult täieliku kõrvalseisja arvamus.:o)
Aga meil on, muide, lausa 3 külaseltsi ja veel vähemalt 2 spetsiifilist mtü-d ja saame ilusasti hakkama, igal oma harud, mida ajada, vajadusel lööme ka jõud kokku ja teeme ühiseid asju. Tõsi, ühistööd võiks rohkemgi olla, aga asi toimib üsna hästi.

Köögikata ütles ...

www.nnrs.ee
www.neememereselts.ee

Mariihen ütles ...

Seal, kus ühele maa-alale satuvad elama tegusad inimesed, seal toimub ka midagi. Ääretult tore, kui inimesed viitsivad oma töö ja pere kõrval veel ühise elukeskkonna paremaks muutmise nimel vaeva näha. Kas ajaleht oli küll üks ütlemata hea idee!
Ja mul on jälle õigus - olen alati öelnud, et meri tõmbab enda lähedale elama erilisi inimesi, ta ei salli lihtsalt "olijaid".