reede, 2. jaanuar 2009

Nüüd on küll jama lahti!

Siin ta nüüd on - minu vaene tõbine läpu :(

Vot see ei kõlba nüüd kohe kuskile, et kodus pikkade pühade lõpus tuleb tööd teha. Nüüd on õnnetus käes.
Tegin just eesti keele tööplaane, kui täiesti seletamatul moel ajasin ümber arvuti kõrval olnud klaasi. Hmm, vesi seal sees ei olnud, muidugi ka mitte midagi hirmus hullu, aga ikkagi on nüüd arvutiga midagi korrast ära.
Üritasin kähku kuivatada, nii paljukest kui see võimalik oli ja kamandasin arvutispetsid poisid appi. Vooluvõrgust sai läpakas kohe välja võetud, et lühist ei tekiks, aku sai ka maha võetud ja läpakas sai hea mitu tundi kuivada.
Nüüd pani poiss jublakad tagasi, aga - ....... too bad .... klaviatuur ei tööta ja Notepadis trükib arvuti ise omatahtsi mingeid x-tähti ja justkui vajutaks järjest enterit.
Mis mul nüüd üle jäi, kui saatsin Arvole SOS-kirja. Näis, mis ta selle peale vastab. Kas annab aeg arutust või lähebmu hea aparaat remonti :( Kui nii võtta, siis esimestest kooli läpakatest minu oma ongi ainus, mis seni veel remondis käinud ei ole.

Vanem poiss juba ohkas, et eks sa siis võta minu arvuti üle. Aga mis sellest kasu on, kui kõik mu materjalid on läpakas. Mul läheb süda pahaks, kui mõtlen, et äkki tuleb nüüd jälle see format ... mis iganes täht seal ka ei ole, aga see on see paha asi, mis arvuti tühjaks teeb.

Süda kohe aimas halba, sest kleepisin täna pbwikisse ka osa IV veerandi tööplaane, mis siis selles keskkonnas kohendamisele lähevad. Aga eesti keelest oli III veerandist IV klassi osa juba tehtud ja III klassi osa tegemisel. Pagan küll! Oli seda jama nüüd vaja!

MASENDAV!

Kommentaare ei ole: