laupäev, 3. jaanuar 2009

Lõpp hea, kõik hea

Poisid on õnnelikult kodus. Ma muidugi ei tulnud selle pealegi, et nad ei ole ainsad, kes teavad, et Paunkülas on kena jää - tervelt 20 cm paksune. Jää oli mehi paksult täis olnud! Ahven näkkas ka hästi.
Arvutist: Nüüd on minu arvutisse ka Mozilla installitud. Raske on trükkida, igasugust jama juhtub vahepeal, aga siiski parem kui üldse mitte midagi.

Kooli peatse alguse kohta annab märku ka meie e-kooli admini palve oma kolmanda veerandi päevikud üle vaadata.

Võitluses pakasega panin auto soojale kapotile ja esiklaasile "kasuka" selga. Homme hommikul ei pea siis ehk meeleheitlkult jääd kraapima.

Tallinnas pidi olema hirmus tugev tuul ja mitte eriti külm. Meil külm ja tuulevaikne. Imelik!

No nii, katsetan siin praegu Exploreriga. Jumal tänatud, toimib! Lugesin just Koolielu vestlusringis seda sisehindamise teemat. Oleks minu teha, ma likvideeriksin selles vestlusringis anonüümse kommenteerimise ja teemaalgatuse ära. Oma nime all ehk ei oleks inimesed nii mürgised.Vahel ajab sealne jutt kohe koledal kombel vihale! Kuidas me ikka nii õelad saame olla? Mõne postituse tagant kumab ka mehelikku rahu ja loogikat, nemad siis panevad asju natuke paika, kuid neid kommentaare on vähe. Ainus inimene, kes alati selles "jututoas" oma nime all esineb, on ühe Harjumaa gümnaasiumi matemaatikaõpetaja. Aga teised? Oleme arad, eks ju?

Praegu selja taga seitsmesed uudised väidavad, et olevat lipupäev. Sorry! Ma ei tulnud selle pealegi, et lipp masti tõmmata.

Kommentaare ei ole: