neljapäev, 1. jaanuar 2009

Veel üks äärepits

Raskepärase tumerohelise niidiga heegeldades tuli pits ka kuidagi iseenesest selline raskepärane :( Nüüd on vaja paariline ka samasugune teha ja siis katsetaks midagi õhulisemat.

Ei tea, kas aasta esimesel päeval näputöö tegemine on märk sellest, et sel aastal olen jälle endine "mina" keset mustrilehti ja lõngakerasid? Ei tea... ei usu eriti.... aga kes teab... Eriti mõnus oleks jälle "suvetoas" kududa - lillepeenrad vaateväljas, päike lagipähe ei paista, aga õues olen ikkagi. Tegelikult tahaks loota, et vähemalt suvel võiksin mõelda kõigest muust peale töö/kooli. Tööle vähem tähelepanu pööramine oleks mu perele ka meelepärane. Ma ei saa isegi poisse noomida, kui nad liiga kaua arvutimänge mängivad. Neil on ju tegelikult õigus, kui ütlevad, et ma ise pole ka sugugi vähem aega arvuti taga. Ja alles paar aastat tagasi oli mul arvutit ikka suhteliselt vähe vaja ja seda sel lihtsal põhjusel, et puudus internetiühendus. Mõnes mõttes oli elu siis lihtsam, mõnes mõttes jälle hulga keerulisem. Mine sa võta nüüd kinni, mis hea,mis halb.

Ja kurb küll, aga ongi juba õhtu käes! Tänase päeva tulemused? Kohvi osas OK! Tassi kohvi jõin viimati eile hommikul ja pea veel ei valutagi! Ilmselt on omavahel kuidagimoodi seotud töö koolis, pinge, väsimus - ja kohv. Kuidas selle söömisega siis jäi? Ehhee! Ei õnnestunud! Kaks ahvatlevat lihapirukat nullisid täielikult minu kindlameelse võitlusvaimu. Tööd ka tegid, laiskvorst? Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Kommentaare ei ole: