pühapäev, 20. detsember 2009

Üks idee järgmiseks advendiajaks

Eelmisel nädalal oli töö juures laua peal üks "Käsitöö" number. Seal jäi silma üks vahva sokipuu. Tegemist oli ristpistes tikitud pildi mustriga, kus puu võra oli tikitud, puu küljes rippusid aga vahvad punased sokid.
Täna lappasin sama ajakirja Kose suures poes. Lehitsesin seda ja mõtlesin "Ostan ära!", minu teine mina oli aga järeleandmatu: "Ei osta siin midagi!". Selle teise mina sõna jäi seekord peale...
Koju sõites "töötlesin" mõttes seda mustrit omasoodu:

  • Taustakangaks võiks olla kasvõi käsitööriie
  • Puu teeksin aplikatsioonina
  • Sokid võiks õmmelda punasest riidest (mul lihtsalt pole kudumiseks piisavalt palju punast lõnga)
  • Kuidas seda sokipuud seinale kinnitada, see jäi välja mõtlemata (mu klassis on eriliselt nirud seinad). Ilmselt tuleb teha mingi puidust karkass või miskit selletaolist.
  • Seda puud saaks kasutada läbi terve õppeaasta, mitte üksiti detsembrikuus.

Aga nojah, see mõte jääb esialgu pelgalt mõtteks. Kuni 1. märtsini. Siis on selge pilt, mis ja kuidas ja kas üldse...

Seniks aga - las see idee laagerdub!

Tuba on pühadeks korras, mis aga tähendab, et kõik lõngajupid, nõelad, riidetükid ja üleüldse kogu vajalik materjal on ..... jeerum, ma ei mäletagi, kuhu need kõik toppisin...

Nojah, aga teleka ees niisama ei istuta - vardad õnneks ei olnud veel kapi sügavusse peidetud. Nii saingi "Eesti otsib superstaari" finaali ajal hea jupi sokki kootud. Muideks - uus superstaar on Ott Lepland!

Ja mul on talvest JUBA villand! Tahaks, et oleks juba veebruari keskpaik ja saaksin paprika ning tomati seemned ära külvata.

Kommentaare ei ole: