neljapäev, 24. detsember 2009

Kodused toimetused

Mõtlesin asja üle järele...
Oleks ju täiesti võimalik ennast säästa ning jõululauale kõik vajalik poest osta, aga.... Kord tegime nii, siis poisid ütlesid, et praad polnud hea ja ... ma ei mäletagi, mis veel viga oli.....

Nii ostsingi töölt tulles Oru poest lihakäntsaka ja tegin õhtul prae valmis. Rohke sinepi ja mädarõikaga.
Nüüd, hommikul panin 1l piimaga pärmitaigna kerkima. Tainas õnnestus seekord hästi, sh ka taigna sõtkumine. Tuli kenasti kausi küljest lahti.

Salatikartulid toon kööki. Jõuan need veel ka ära pesta ning potti panna. Keema esialgu ei pane. Lähen kohe Aruvalda bussile vastu. Siis arutame, kas läheme kohe otse poetretile või tahab mu mees enne veidi tööst puhata ja läheme hiljem.

Igal juhul tavapärasest jõulutordist ei pääse. Kas täna lihapirukaid ka küpsetan, seda veel ei tea. Unustasin hakkliha ostmata. Pirukatäidis tulnuks eile õhtul valmis teha.
Mingi kringli ikka teen.

Verivorsti ostan ka. Mis sest, et ainult ämm ja mina seda kahtlast kraami süüa julgeme.

1 kommentaar:

joanamari ütles ...

tubli oled
mina võtan seda asja tänavaasta lõdvalt
lasen lastel teha
annan nõu ja olen kiitev sööja
piparkoogi muffinid läksid esimese plaadiga mukile aga muidu on kõik hästi
hommikul koristab köögis ja söögitoas mu esikpoeg ja nii tore on
laud korras, nõud pesemas
andsin nõu et võiks pipargoogi taignast teha pannkooki eks näis mis põnvat siis tehakse täna
kauneid pühi sulle