laupäev, 12. detsember 2009

Laupäevased toimetused

Päike täna välja ei tulnudki. Ikka endiselt pilves, kuigi need pilved on natu-natuke kõrgemale tõusnud ja maa on kergelt kahutanud.
Toimetasime natuke õues. Lõkke ümbert said pakud varju alla viidud. Natuke sodi ka jälle põletatud. Käisime Kiili Gümnaasiumis jõuluturul. Hästi vahvaid asju oli müügil! Tore, et lihtne ja armas näputöö on hakanud mitmeid aastaid püsinud varjusurmast üles ärkama!

Üle mitme-setme aasta uuendasin veidi oma jõuluträni. Paljud kulinad olen kooli viinud ja seal on nad enamasti ka oma loomuliku otsa leidnud. Nii tekkiski üks mõte, mis vajas võimalikult pisikesi kuuseehteid. Ühe suht normaalse komplekti saingi Kiilist.
Tõin ühe kikkapuu oksa ja mökerdasin selle PVA liimiga kokku. Puistasin üle soolaga. Sain sellise "lumise oksa". Selle oksa külge riputasin uued kuldsed kulinad. Kas lõppude-lõpuks saan jõulumeeleolule saba peale astutud või ikka veel ei saa? Eeeeee....... vist ikka ei saa.....või mine sa tea, äkki kuskil midagi juba virvendab?...

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Hästi lahe oks! Mul ei tule ka kuidagi seda jõulutunnet. Kogu pere järjest tõbised, nüüd lõpuks ise ka, aga mul EI OLE AEGA!!!! Seega tuju pole raasukestki.

Mariihen ütles ...

Tegelikult saab väga efektse oksa siis, kui kasutada seda valget plasti, millega telerid ja muud elektroonikaseadmed pakendites kaitstud on. Ma ei saanud seda kasutada, kuna purustamiseks on vaja köögikombaini. See riistapuu on mul aga otsad andnud.

Loodetavasti ei ole kallale kippunud tõbi väga hull tõbi.
Kiiret paranemist!