teisipäev, 1. detsember 2009

Algas jõulukuu

Ja käes ta ongi - 2009. aasta viimane kuu. Kui aasta algab, siis tunduvad kõik oodatavad tärminid nii kole kaugel olevatena, et kole kohe. Kõikse olulisem tärmin ja mille nimel üldse elatud saab - see on korralise puhkuse alguse kuupäev. Olen ikka üritanud kohe tunnistuste kättejagamise järel puhkusele jääda, kuna jube mõnus on augustis tööl olla. Kui keegi soovib inglise keele lõpueksamit teha, siis tuleb välja tulla, olen olnud ikka selles komisjonis. Nüüd on neid inglise keele oskajaid rohkem, äkki pääsen seekord. Eelmisel kevadel olin isegi eesti keele eksamil kohal.

Täna kostab pimedusest sünget mühinat ja männiokste ampel kõigub ka tugevasti. Vist ei saja küll midagi, aga midagi eriti roosilist vist pole küll.

Õhtul kursusele ei jõua. Kahjuks. Seal teemaks jälle asi, mida eriti nagu ei oska. See pakkimise värk just eriti. Isegi pisikesi karpe ja karbikesi leidsin, aga teha pole nendega nüüd midagi.

Oli jube väsimus ja kange tahtmine magada. Nojah - eilne õhtu saigi maha magatud. Alates filmist "Südameasjad". Uudistesaadetest ei tea midagi. Koer muudkui urises suure akna poole - ju ta nägi seal klaasil enese peegeldust. Mul aga muidugi hirm naha vahel. Õnneks helistas poiss juba õite varakult, et tulgu ma talle Tartu maantee äärde järgi. Kui ikka ükski mees majas, kohe julgem olemine.

Täna saan ometi oma kaks vaba tundi kätte - polegi vaja asendada, kolleeg sai õnneks terveks.
Tänasteks vabadeks tundideks on tööd sisse planeeritud. Kas need ka tehtud saavad, seda näitab aeg. Olen suutnud ennast kenasti joone peal hoida ja tööd koju kaasa pole võtnud juba mõnda aega. Algul oli natuke imelik, et ei teegi poole ööni töö-tööd. Nüüd olen harjunud ja väga rahul - aega jääb kodu-töö jaoks, sh näputöö jaoks.

Uudistes räägiti just, et linnakassa on tühi ja vaja uusi makse sisse seada. Sellise jutu juures meenub mulle ikka multifilm "Robin Hood", kus maksude koguja marssis vaeste külaelanike ukse tagant ukse taha ja hõiskas: "On aeg makse maksta!"
Vastik olukord!

Kommentaare ei ole: