teisipäev, 10. august 2010

Tassi nagu kass poegi

Istutasin Rootsi Tee äärde kivihunnikusse tekitatavale peenrale juba mõned taimed peale. Peenar ise pole veel kaugeltki mitte valmis, aga eks see on nii, nagu maja ehitamisega - niipea, kui mõni nurgake elamiskõlbulikuks saab, nii sisse kolitakse.
Huvitav ikka, kuidas istutusala muutub, kui taimed peale saavad - maa hakkab kohe elama ja särama!

Muidugi on taimi veel kõvasti juurde vaja. Ega muud ei aita, kui tuleb oodata kevadet ja püsikuid ise seemnest külvata. Kangesti tahaks erinevaid nelke ning kukeharjasid. Praegu on kahju, et nädalavahetusel selle ilusa rohe-valgelehelise hosta puhmast omale killukest ei kaubelnud. Ning kindlasti sobiks sinna peenrasse veel ka erinevaid madalaid iiriseid istutada.

Pean Hansaplantist järgi vaatama, milliseid suht madalaid puhmaid kasvatavaid lilli veel pakkuda on.

Aga algus on tehtud ja ilme on juba nii rõõmustav! Olen rahul!

7 kommentaari:

Helve ütles ...

aia rajamine on imeline tegevus!
fantaasiat ja jõudu selleks!
kui Juuru kanti juhtute, teatage ette (ehk olen kodus), võtan labida välja ja saab aiatäiendust kaasa anda.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ja Roosna-Alliku kandist véoid minu aiast üht-teist välja kaevata!
;)

Mariihen ütles ...

Aitäh! Nii tore on näha lilli kasvamas oma kodupeenras. See paneb kohe mõtted liikuma, et kuidas asja edasi "aretada". S.uvi on veel piisavalt pikk, mine te, millal kuskile sõitmist juhtub olema

deia ütles ...

oleks sa siis piiksatanudki - ma pakkusin erinevaid kukeharjasid ja ka nelke saaksid mu käest. Eks kui siia Tallinna kanti satud, võid labidaga ka mu aiast läbi hüpata :)

Anonüümne ütles ...

No Kosele ikka vast asja on,jagan hea meelega,mida on. Maurus

Anonüümne ütles ...

Ma siis ei viska oma ülearuseid madalaid kollaseid iiriseid välja. Muudki kraami saadaval Tallinnas Nõmmel - muuhulgas nelke, kukeharjasid, sedasama valgekirjut ja muid sordinimeta hostasid ning astilbesid.

Tii

Mariihen ütles ...

Deia! Vaata, Sa panid oma blogisse ju kirja, et taimesoovid täpselt teada antaks. Laupäeval ma küll ei suutnud meenutada, kas Sinu käest midagi tellisin või mitte. Ainult Rohenäpult tellisin. Sellepärast olingi kuss :)

Maurus!
Kose on jah samahästi kui kodukant ja satun sinna suht sageli, aga kus seal Kosel see rohkete taimedega aed asub, seda ma ju ei tea :)

Olen lausa hämmingus, kui paljud mu mõtelusele reageerisid! Aitäh kõigile!