reede, 18. juuni 2010

Mõned pildid ka

Pole juba mitu päeva ühtki pilti teinud.
Ega´s midagi, jope selga ja väike tiir õuele. Selgus, et jõe ääres on kollased võhumõõgad õitsema hakanud. (Uut fotokat veel hästi ei tunne - zuumimise nuppu üles ei leia.)
Lõhnav kuslapuu õigustab oma nime eriti õhtusel ajal.
Üks tundmatu lill. Õitsemise ajal on ta väga ilus. Kui aga õitseaeg möödas, koltuvad lehed ning peagi on selle koha peal must maa. Küll ma olen mõelnud, kellega teda koos kasvama panna, et õitseksid erineval ajal, üksteist ei lämmataks ja musta maad peenras ei oleks. Mitte ei oska õiget kooslust välja nuputada.

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

See peaks vist mingi linnupiim olema. Mul on ta ka ja üsna sama jama. Äkki puhma serva istutada mõned kosmosed, astrid vms suvikud?

deia ütles ...

see on linnupiim jah, mis täpselt ei oskagi öelda- neid nii palju. Minul laiutab ta rooside vahel. Selleks ajaks kui roosid õitsema lähevad on ta ära õitsenud ja roogin lehed kah välja. Aga sellel ajal kui roosid alles kasvu alustavad ja kosuvad - on ta kena seal. Rooside muldamise üle ta ka ei pahanda. Üks paras umbrohi :))

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Harilik linnupiim. Väga armas, mu meelest. Mul on ta igal pool. Rooside ja pojengide vahel, põõsaste all jne

Mariihen ütles ...

Aitäh!!!!