esmaspäev, 7. juuni 2010

Puhkuse esimene päev

Kuidas siis puhkamine edeneb?
Mõnusasti! Koduselt! Päikeseliselt! Soojalt! Ehhee! Puhkaja elu on lust ja lillepidu :)

  • Nagu eelpool juba mainitud, jäime mesilassülemist ilma.
  • 30 kurgitaime avamaale istutatud.
  • Kuuris puid laotud.
  • Veidi lilli kastetud.
  • Varahommikul inglise keele tööplaanide põhjad tehtud.
  • Viinamarjal õisikuteta võrsed tagasi lõigatud.
  • Uues pargis noorte haabade võrad "korrale kutsutud".
  • Saunale kolm ringi peale tehtud ja selle tegevuse käigus veidike uut ideed genereeritud :)
  • Viimased lillekonteinerid õue taritud.
  • Üritasin porgandipeenart rohida. Betooni ei ole just lihtne rohida. Hapu! Ootame vihma!

Rohelisel elukäsitlusel on omad miinused ka. No kuhu see prügi siis panna tuleb? Keeran vana T-särgi sisse? Eh? Selleks ju ometigi läheb vaja neil killer-kotte! Nii olemegi paaril viimasel poetretil pakkinud ostud vana tava kohaselt kilekotti. Nokk kinni, saba lahti.

Linavästrikel on praegu tuline kiire - tuleb ju pidevalt näljasele pisiperele maiuspalasid otsida. Olin täna ühe sellise linnuga päris hädas! Endal nokk mutukaid ja ussikesi pungil täis, aga ikka veel sibab mööda muru, ilmselt lootuses leida veel mõni paluke. Oi, ma oleksin tahtnud näha, kuidas selle täisnokaga uusi siplasi püütakse! Nii ta siis sibas ja ma pidin muudkui jälgima, et hulljulgele linnule viimati peale ei astu. Siis aga tuli Potsu. Tema peab meil aias linnuhordide seas korrapidaja ametit. Niipea kui linavästrik koera nägi, nii ta minema lendas. Koer ei ole ikka nii usaldusväärne kui inimene.

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Hmm, mina lõikasin ikka just õiekobaratega varte ladvad ära, teised jätsin pikkust viskama veel. Ma pean ikka taas need lõikamisjuhised ette võtma ja meelde tuletama. Aga sügisene lõikus läks vist ikka õigesti, sest taimed on õiekobaraid täis. :o)

Mariihen ütles ...

Õiekobaratega varte ladvad on muidugi tagasi lõigatud, aga neile lisaks ka muidu taime energiat kulutavad tühjad oksad. Mina ei tea juhenditest midagi. Omad kogemused on näidanud, et kui olen oksad alles jätnud, jäävad kobarad niruks. Eelmisel aastal lõikasin liigsed ära ja kohe oli marjadel teine nägu.