laupäev, 29. mai 2010

Maikuu viimane laupäev

Eile õhtul asusin Imepeenras tegutsema, aga ega suurt ei jõudnud, sest läksime küladeseltsi kodulehe reklaami peale Tammikusse. Sealsest üritusest on lugeda siin.

Laupäeval asusime varahommikul õues tööle, sest ilmateade ähvardas tänaseks laussadu. Käsile sai võetud suure pargi niitmine ja muidugi Imepeenar.

Hurraa! Imepeenar on komplekteeritud! Kõigis 10 sektoris on püsikud.Ühes sektoris on veidi taimi juurde vaja.

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Kui ma näiteks jätaksin järgmisel nädalavahetusel taimed Kosele ema juurde (põikan vist sealt läbi ja haaran ta Lõuna-Eesti tuurile kaasa), siis saaksid Sa sellele järgneval nädalal millalgi sinna järgi minna. Kas nii sobiks? Ma muidugi tahaks väga ka ise Sulle külla tulla, aga no üks kiire ajab kogu aeg teist taga...

Mariihen ütles ...

Olen 4. juunil viimast päeva tööl. Puhkus algab ametlikult 7.-ndast. Me muidu plaanisime millalgi mere äärde sõita. Neeme ei ole ju kaugel - üks Harjumaa kõik. Ma ju ei tea, kus Su ema seal Kosel elab! Kose on suur ja lai! Või tuled mõnikord emal külas käies ka meie poolt läbi. Me oleme umbes 17 km Koselt Tallinna pool. Kui Nõiakaevu tead, siis edasi juhendamine pole enam keeruline.

Köögikata ütles ...

Ok, kui tuled mere äärde, anna teada. Seda ma ei tea, millal ma nüüd uuesti ema juurde satun, sest see Lõuna-Eesti reis paneb sõitudele ikka paraja põntsu. Aga kui juhtun, annan kindlasti teada.