kolmapäev, 7. aprill 2010

Hädas, nagu mustlane mädas...

Ma pean vist Oru poes käimise ära lõpetama. Kogu aeg juhtub seal midagi :(
Täna poest tulles venisin läbi kohaliku Karu järve", kui ühel hetkel jäi mootori töö aeglasemaks ja aeglasemaks ning soikus siis täielikult. Ja mina istusin koos oma autoga keset vett...
Kui lõpuks ukse julgesin lahti teha, avanes selline vaade.... Koolis tegelesime täna projektiga "Linnu pesakast". Park on aga paras mülgas ning nii said mu jalavarjud totaalselt poriseks. Töölt tulin ära vahetusjalatsitega - lahtiste kingadega. Midagi ei aidanud, tuli niimoodi sellesse külma vette astuda.
Nimelt nägin üle tee üht meest sõiduautot treielerile manööverdamas. Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Seda enam, et mehed teavad - naine laevas, laev põhjas (mis tegelikult sobib üldjoontes ka auto puhul). Läksingi abi nuiama. Mees muigas: "Noh, natuke hädas või?" Mis natuke! Mu massin kooles ära, see nüüd mingi natuke sul ...
Tuligi mees mulle appi. Selgus, et arvamus, et küünlad märjad, see oli väga tagasihoidlikult arvatud. Tegelikult oli mootor vett täis. Selgus, et see auto võtab õhku väegade madalalt ja nüüd oligi õhufilter vett täis. Mees käis oma kodus, tõi võtmeid ja koukis lahti küünlad, veel mingid asjad ja lõpuks õhuvooliku. Autot käivitades pritsis mootorist vett välja üsna suure kaarega.
Aga lõpuks saime auto käima. Õhk praegu filtrist läbi ei lähe. Mees küsis, kas mu abikaasa on kodus, kes aitaks filtri lahti võtta ja ära kuivatada. Meest muidugi just siis ei ole, kui midagi juhtub. Mulle siis seletati ära, mis tuleb lahti võtta, mis veest tühjaks kallata ja mis ära kuivatada. See jutt kõlas minu jaoks nagu hiina keel.... :(
Nojah, koju ma sain. Kodus võttis poiss selle (mis iganes) kopsiku lahti, puhastas ära ja nüüd käib toas fööniga kuivatamine..... Tsirkus Barcelona! Aga nagu me kõik teame, inimesele polegi midagi muud peale tsirkuse ja leiva vaja. Leiva ostsin poest, tsirkuse saime kätte "na tšai".

Selline on Edithi maja ja õu. Tuli minu juurde, kalavinskid jalas, endal silmad pisarais ja rääkis, milline tema kodu praegu välja näeb.
Ja see on selle pere vanapaari kodu, kelle eile päästekomando kanderaamidel minema viis....
Kinnisvaraarendajad -projektijuhid on ülbed ja teatavad, et see uputus pole nende süü. Vald teatab, et ei saa midagi teha. Kuigi kõige kõrgemaid saksu oli eile sellest järvest läbi sõitmas nähtud....
Nii palju siis aidatakse ja toetatakse oma hädas kodanikke...

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Hea, et Sul sihuke automees kohe võtta oli. Minu jaoks on ka see auto hingeelu üks paras hiina keel.

Mariihen ütles ...

Tagantjärele mõeldes tundub see mees olema kui päästeingel, kes kuskilt kõrgemalt poolt saadeti õigeks ajaks õigesse kohta. Iga suvaline autojuht poleks osanud midagi teha, poleks olnud ehk aegagi jne jne. Aga täna töö juures oli nii umbes pool päeva pidevalt tunne, et olen ikka veel jalgupidi külmas vees - jalad sõna tõsises mõtte külmetasid.

Köögikata ütles ...

Jah, seda ma usun. Mul on jalgade verevarustus üldse nadivõitu ja hakkavad eriti pisikeste asjade peale kohe külmetama.
Loodame, et Sa haigeks ei jää!

elfbibb - elf on ju haldjas, küllap tema Sind nüüd haigusest hoiab. :o)