kolmapäev, 20. august 2008

Mõned pildid öölaulupeost






















Kvaliteet on küll allpool igasugust arvestust, kuid need on ju vaid telekast maha pildistatud.

"Eestimaa, Eestimaa, oled mu kodumaa, oled mu hingele lähedal..."

"Tulega, mõõgaga tuli võõras mees; häda tõi, valu tõi, võõrast leiba sõi.........pisaraist märjaks sai kodumaa...."

"Eestlane olen ja eestlaseks jään, kui mind eestlaseks loodi. Eestlane olla on uhke ja hää, vabalt vaarisa moodi..."

"Looja, hoia Maarjamaad ja andesta meile me vead...."

"Isamaa ilu hoieldes, vaenlase vastu võideldes..."

"Mu inimesed, mu elu armastus; mu inimesed, mu inspiratsioon..."

Need ja paljud teised on laulud, mida ikka ja jälle võin kaasa laulda ja mitte midagi ei saa parata - pisarad voolavad ja voolavad...

Kommentaare ei ole: