laupäev, 10. november 2012

Kas keegi oskaks aidata?

Mul selline mure, et üks mu blogi lugeja Venemaalt kurdab, et ta ei saa kuidagi kommentaare kirjutada. Blogger pidavat ütlema, et kommenteerimine on justkui blokeeritud.
Ometi on mul settingutes kirjas, et lugeda ja kommenteerida võib "anyone".
Äkki on ikkagist miskit vaja seal settingutes muuta?

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Proovikommentaar ilma sisselogimata

M.M. ütles ...

Mina ei saanud ka mingi aeg kommentaare lisada ja seda just ühte kindlasse blogisse. Proovisin kümneid kordi, aga ei midagi. Ühel päeval üritasin uuesti ja tuli välja, et peale kontrollsõna pidin kirjutama ka selle järel kastikeses oleva numbri. Kusjuures varem ei olnud üldse numbrit vaid ainult sõna. Eks siis oligi nii, et võibolla ma ei märganud seda saladuslikut ilmunud numbrit;)

M.M. ütles ...

Kusjuures ka praegu ei õnnestunud mul esimese korraga eelneva kommentaari lisamine. Pidin kontrollsõna järele jätma tühiku ja alles siis numbri trükkima. Mõnikord on sõna järel ka sõna, siis tuleb järelikult samuti tühik vahele jätta:)

Mariihen ütles ...

Ma saan selle Venemaa inimese blogisse küll kirjutada, aga tema minu omasse ei saa. ta nimelt suur käsitööhuviline ja nii me suhtlemegi ainult tema blogi kaudu.

Tema ütles, et selle koodinõude võib hoopistükkis maha võtta. Võib-olla ongi asi selles, et tal ehk on see mingil imelikul moel maha võetud, aga teised blogid nõuavad koodi.

Tii ütles ...

Kui sina tahad, siis võid ju ka koodinõude maha võtta, kuid pole ka ehk raske õpetada blogisõpra koodidega toimetama. Olen korduvalt sel teemal oma blogisse kirjutanud. Lühidalt, et tõesti tühik sõna ja numbri vahele ning kui liiga halvasti nähtav kombinatsioon on, siis vajuta senikaua kõverat noolt koodi sisestuskasti kõrval kuni pakutakse paremini nähtav koodipaar. Koodi sisestus peab olema kõige viimane tegevus enne kirjastusnupule vajutust. Mina selle anonüümse proovikommentaari lisasin, et näha, kas su blogil on midagi viga. Kõik aga on korras.

Mariihen ütles ...

Minu meelest peaks ka korras olema, sest teised kõik ju saavad kommenteerida. Ainult üks sealt Venemaalt ei saa kahjuks :(