laupäev, 6. september 2008

Täna jälle seenemetsas!

Seenelkäik on nagu nakkushaigus - kui korra oled käinud, kipud ikka uuesti ja uuesti metsa. Nii ka meie. Hommikul kupatasin eilse seeneretke saaki, ajasin meili teel natuke tööasju ja siis võtsimegi suuna metsa. Tänane eesmärk oli korjata ainult võiseeni. Kuuseriisikatest astusime lihtsalt üle! Kokku kulus 45 minutit, et kaks 10 liitrist ämbrit täis saada. aga siis eksisime ära! No minu poolest võime minna mistahes suunas - ma ei saa niikuinii aru, kus me oleme või kust tulime. Aga et minu mees suutis ära eksida, vot see ajas juba naerma. Ah jaa! Täna suutsin juba esimese soomätta taha komistada ja käpuli käia. Mispeale minu mees leidis, et ma olen ikka täiesti eriline juhtum, no kohe üldse ei oska inimese moodi soos kõndida. Tagasi tulles andsin oma ämbri ka käest ära. Aga soost välja seiklemise käigus leidsin veel hulga seeni, mis tuli korjata T-särgi sisse. Tsirkus missugune!
Vihmane suvi ja vihmane sügis - soo näeb välja nagu kinnikasvav järv.

Selline ürgloodus siis Naerismäe nimelisel rabasaarel.

Kõigest pool tundi ja meil juba selline seenesaak! Aga seeni oli tõesti palju!


Siin olime täna eksinud!

Kommentaare ei ole: