reede, 24. august 2018

Ümberkorraldused Pikas peenras ja Kuurirõdu peenras

Juba mõnda aega on mind häirinud värvigamma hilissuvises-sügiseses Pikas peenras. Enamasti on seal valged, mitut tooni roosad ja lillad värvid, päevakübara kollane on kui sadul sea seljas.

Olen tasakaalustamise mõttes päevakübaraid juurde lisanud, kuid kasu asemel oli nendest hoopis rohkem kahju - veel hullemini riivas see kollane silma.

Täna sai labidas kätte haaratud ning asi ära organiseeritud.

Terrassil istudes või köögi aknast välja vaadates riivas silma suur päevakübara puhmas. Pildil teda enam ei ole. Hiid-iisopite vahel haiutab tühi koht.


Pika peenra laienduses oli päevakübarate "tasakaalustamise-katsetus". Neid seal enam ei ole.


 Istutasin päevakübarate asemele hoopis delfiniumid, mis oma vanas kasvukohas mitte edeneda ei tahtnud. loodan, et uus paik neile paremini sobib.


 Kuurirõdu peenras on kollaste ala. las nad siis hullavad seal. Hiljem tahan veel Prževalski kobarpeade puhmaid ka veel jagada. Neile näikse selles peenras meeldivat ja mulle nende pikad-kõrged küünlad meeldivad.


3 kommentaari:

Tsiil ütles ...

:) ma tean, mida sa tunned :)
Kollane ja valge on head värvid, esimene paneb teised värvid särama, teine ka, pluss lisab kaugust ja sügavust ja helendust.

kollane +sinine on rõõmus kombinatsioon, soe ja särav

edu katsetamisel ja mängimisel

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Need kollased on võrratud! Ja ilus on, kui ühte taime on palju. Väga ilus!

Mariihen ütles ...

Aitäh, Eva! Seda olen ma kogu aeg arvanud, et vähem erinevaid sorte teeb aia ilusamaks, rahulikumaks. Vähemalt meie aias less is more.