kolmapäev, 11. juuni 2014

Mägisibulate alal "seeme külitud"

Käisime täna Hansaplantis, et ema-isa hauale lilli valida. Noh ja otse loomulikult jäid siis ka mägisibulad jalgu... Kolm sai ostetud. "Kunstjagaja" nagu ma olen, sai kahe poti asukaid ka laiali laotada, üks, kuram, oli õite kompaktne - sellele ei hakanud hammas peale...
 ja tema nimi (imelik teine, aga ju siis on selline)

 ja tema nimi...

 ja tema nimi...
Aga seda va ruumikest on ikka ja endiselt veel palllju, palllju....

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Panin ka Sulle igast peenemast 1 titekese kõrvale ja neid kõige tavalisemaid, kui tahad, on mul ka veel üle. Minu omadel pole ka ühelgi nime, kõik suvaliselt siit-sealt kokku kraabitud.

MUHEDIK ütles ...

Mägisibulad on seda väärt, et neile oma koht reserveerida. Kahju ainult, et neid niimoodi miksina müüakse.

Futu ütles ...

Eriline fänn ma pole, aga kolme sorti nupse leiaks aiast küll. Kui tahad, panen potti?

Mariihen ütles ...

Ikka tahan! :)

Tsiil ütles ...

Mina leiaks sulle ka midagi :)