teisipäev, 10. juuni 2014

Kivihunnikust sai mägisibulate ala

No on aias just sissesõidutee ääres üks mõttetu koht - ei liha, ei kala. Juba mullu sai hakatud sinna kõiksugust kivikraami koguma. Ikka mõttega, et ähk läeb taris. Läkski. Nüüd on see ehitusekene valmis, aga mida pole, need on mägisibulad.... äkki kellelgi on neid ülearu palju?


  

  Noh ja selline oli see koht enne...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina asun Kosel ja mul oleks neid jagada küll. Maurus

Neljandik ütles ...

Väga ülearu mul neid just pole aga mõned pojad saaks jagada, küll nad siis ise ennast edasi paljundavad :). Ainult seda ma välja ei mõtle, millal ja kuidas neid Sinuni toimetada. Ja peab ütlema, et Sa teed ikka kõike korralikult, kui aiamaa kaevamine siis ikka hektaritega mõõdetavalt ja kui blogimine, siis ikka mitu-mitu huvitavat postitust korraga ;)

Tii ütles ...

Minult mõned võid ka saada. Mägisibulad paljunevad päris kiiresti. Kui sa kohe kogu platsi täitmseks materjali ei saa, võiksid ehk ajutiselt midagi muud lisaks istutada. Näiteks roomavaid kukeharjasid. Ka neid võiksid mult saada, soovitav oleks järele tulla. Mõne hosta saaks ka, kuigi mul peeneid sorte pole jagada. Nimelistest "Golden Tiarat" saaks servast eraldada ilma põõsast üles kaevamata näiteks. Kui kokkutulekuni kannatad, küllap siis lahkeid annetajaid rohkemgi leidub.

Mariihen ütles ...

Kokkutulekuni kannatan kindlasti. Ja seda sel põhjusel, et hullu teid ja käike ei või mitte ette teada. Kui ikka jaksu on, tea, mida hullvaim veel välja mõtleb...