neljapäev, 27. juuni 2013

Et oskaks saaki kokku arvata

Käisime vanaemaga tädi Maie pool. Teda on hakanud terviseprobleemid vaevama ja jõud ei käi enam hästi aiast üle. Tädi andis mulle peotäie erinevaid taimetittesid.

Et ikka meeles püsiks, mis ja kuidas, tarvis nimi ja pilt kokku ajada.

                                                     kermesmari
                                       
                                                       metsvits

                                               moosesepõõsas

Uurisin Sadevälja aiandustalu püsikute valikut. 
Kadakalt sain mõne aasta eest sinise salvei. Sadeväljal on ka roosat pakkuda. Seda tahaks küll.

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

ja kas niiiiii suure moosesepõõsa istutasidki ümber? :D

Mariihen ütles ...

Ei-ei. Pilt on selleks, et mul meeles püsiks, missugused taimed üldse on.

Helve ütles ...

oh, see roosa moosesepõõsas!!!
palun tükikest valge vastu vahetada!

Tii ütles ...

Kui ma mõne aasta eest esimest korda tuttava aias suurt uhket roosat moosesepõõsast nägin, siis omanikud ise ei teadnud oma omandi nime.Interneti abiga sai nimi leitud ja koju ka mõned varred võetud, et pistikut juurutamist proovida. Asetasin pistikupoti mustsõstrapõõsa alla varju ja unustasin; hoolitsuseta nad korralikke juuri alla ei võtnud ja mul jäi ära peamurdmine, kuhu selline suur põõsas mahutada. Aga seda vist saaks ka külvata, kui jätta kõrvale aiapoest ostmise variant, näiteks Aiasõber-5.95, mujal olen ka näinud.

Mariihen ütles ...

Moosesepõõsas teeb usinalt isekülvi. Taimetited kaevasimegi välja aias sobimatutesse kohtadesse kasvama hakanud taimekeste hulgast.

Mariihen ütles ...

Helve! Mul on mõned üsna pisikesed roosa moosesepõõsa tited. Ju ühe ikka saad, kui imepisike taimeke sobib.

Helve ütles ...

ikka sobib! küll ta kasvab.
aga pistan Su jaoks valge ka potti?

Mariihen ütles ...

Ikka! Aitäh, Helve!