laupäev, 30. märts 2013

Sinised sõrmikud

Seekordsete kinnaste kudumisel valisin põhitooniks sinise lõnga. 

Randmesse püüdsin sisse kududa kõik ülalpool kasutusse võetavad toonid.

Mustriosa sai kokku pandud siin-seal vihikulehtedel katsetatud mustrijuppidest. Lõpuks hakkan rahule jääma ka lilleõiega. Kroonlehtede vahele tuleb jätta põhjatoonist üks silmus, siis ei veni õis liiga laiali. Jälle targem :)

Linnumotiiv on memme kindaräbalatest maha joonistatud mustri kordus. Muutsin vaid lindude vahele jäävat detaili.

Kevad siiski tuleb! Seekordse õuepildi taustaks polegi enam lumi, vaid jääst puhtaks lükatud terrass. Proovisime ühtmoodi ja teistmoodi, aga igale pildile jäi ilmtingimata meie pere kõige tähtsam tegelane - Potsu. Ta kohe on selline pildikratt meil!


7 kommentaari:

Elina K ütles ...

Need sõrmikud sarnanevad väga minu imeilusa sinise unistusega !
Kauneid pühi ja edaspidisekski `kõveraid vardaid` ! :)

Ülle ütles ...

Need on väga kaunid kindad, sinistes toonides Muhu mustrite ainelisi kindaid ei ole ma varem näinud... ja pean tunnistama, et mulle meeldivad need väga! Lilled ja linnud on efektsed neil kinnastel.

Diana Tammann ütles ...

Kaunid kindad. Värvid on ootamatud, aga mulle väga meeldib. :)

MUHEDIK ütles ...

Imeilusad, üle sinise pole midagi:)

Arella ütles ...

Kaunid kindad, ilusad värvid ja mustrid!

Nodsu ütles ...

Väga ilusad kindad! Värvid ja muster mõjuvad kuidagi rahulikult, sellised mõnusad... Imetlen Su ülinobedaid näppe! :)

Monika ütles ...

Imeilusad kindad! Mulle assotseerus nendega kohe Eesti Vabariigi aastapäev :)