pühapäev, 3. märts 2013

Memme kindamustri uus elu

Intensiivne mõttetegevus. Meeleheitlik kindamustrite kaustas tuhlamine. Leidmine. Pettumine. On küll mingid linnud, aga kangesti pardi moodi...

Siis jäi silma üks lustilennul koi. Lõin ta maha. Natukese aja pärast järgmine. Polnud midagi parata, tuli asuda luuretegevusele ja vaenlane kahjutustada. Lõpuks leidsin kolde. Oli mul selline vana-vana-vanade kindanäidiste kotike. Ütle veel, et koi kilet ei söö - sööb küll. Kott oli üsna pude. Olin juba valmis koipesa terve täiega lõkkesse viima, kui tekkis mõte veidi asja uurida. Õues terrassil. Noh ja leidsingi ühe väga pudedaks järatud kindajäänuse. Ja sellel jäänusel olid linnud! (Lambavalge, lambahall, samblaroheline ja roostepruun värvikooslus). Suure pusimise peale sain mustri ruudulisele paberile märgitud. Seejärel läks koikolle lõkkesse. Liiga hilja meenus, et oleks võinud ju pilti ka teha.... Kindad ise olid memme kootud. Eile oli memme 113. sünniaastapäev.  

Noh ja need memme linnud said kootud sõrmikutesse. Kindarandme kudumisega läksin õite hoogu ja nii ongi need kindad kohe eriliselt pika "säärega".

No ei ole mul veel julgust kontrastseid ja esmapilgul omavahel sobimatuid värve kokku klapitada - jään seniks pastelsete toonide juurde.


Memmele mõeldes tärkas mõte, et teine memm oli ju ka kõva käsitööinimene. Ja tema vardad on kindlasti sellised peenikesed. Selgus, et vanaemal olidki tema ema vanad peenikesed vardad alles. Teravate otstega, et susi neid sööks!
Aga vähemasti saan katsetada, kuidas nii peenikestega kududa on.

8 kommentaari:

Moni ütles ...

Fantastiliselt ilusad sõrmikud ja värvide valik on ka väga ilus!

Diana Tammann ütles ...

Väga ilusad kindad.
Kui nüüd hakata mõtisklema: linnuotsing- koi-koipesa- memme sünniaastapäev- memme kootud linnud... Oehh, kuhu võiks nenede seostega jõuda. ;)

Anonüümne ütles ...

Imeilusad sõrmkindad :)Südamlik memme mälestuse jäädvustamine. Edu ja päikest!

MUHEDIK ütles ...

Väga ilusad kindad. Ma olen mitmed korrad mõelnud, kui nutikad ja loovad olid ikka meie esiemad, polnud neil ei mustrilehti ega õpikuid, kogu ilu sündis peas.

Väga teravate varraste otsi olen mina peene viili peal veidi ümardanud, muidu torgid end veriseks.

Tii ütles ...

Oh, ma mäletan seda mustrit. Oled taas ühe õnnestunud tööga valmis saanud.

Arella ütles ...

Imekaunid kindad!

Köögikata ütles ...

Ilus!
Ja jälle üks vahva kokkusattumus, et sa just siis need kindad leidsid, kui linnumustrit vajasid.

Anonüümne ütles ...

Väga ilusad kindad.
Ja nende saamislugu oli ka tore!