esmaspäev, 25. juuni 2012

Hull plaan

ehk häda mõistuse pärast või pigem selle puudumise pärast.

Asi selles, et nagu varem sai mainitud, on üks suur (minu jaoks suur) istutusala pehmelt öeldes .....
Eile vaatasime seda kriitilise pilguga ja ma söandasin välja käia mõtte, et mis oleks, kui tõstaks taimed ära kuskile majale lähemale. Niiöelda päästeaktsiooni korras või nii. Kui aga peremees lisas, et viime kivid ka ära, need, millele ramm peale hakkab, siis... Ohhoo! Mõte hakkas hoopis teist rada käima. Ja kui mõte tekib, tuleb see kohe teoks teha, muidu jääbki kuskile mälu perifeeriaaladele tiksuma.

Vot on üks koht, mida on suht tülikas traktoriga niita ja ma pean alati neid põõsaste ümbrusi kitkuma, sest trimmerit ma päris õue peale lasta ei tahaks.

Täna tõmbasin sellele probleemsele alale kastmisvoolikuga orienteeruvad piirjooned. Nüüd on veidi koondatum see idee genereerimise areaal.

Koht iseenesest on hea - küün varjab külmi kirdetuuli, päeval on sellel alal alati päikeseline, majale lähedal, hea vaadata alumise korruse akendest.
Pilt esialgsest alast on siin.

3 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

oijah, nii see asi käib jah :) et hullud plaanid ja uued peenrad

MUHEDIK ütles ...

Plaan pole sugugi hull ja kui hea mõte pähe tuleb, on see vaja ka kiiresti realiseerida, eriti veel siis kui mees ka selleks raskuste teisaldamiseks valmis on:)
Ma olen ammu endale selgeks teinud, et murusse istutamine ei kõlba mitte kuskile. Sobib ehk sellisele inimesele, kes on nõus päevad läbi käpukile olema, et põõsaste ümbrus puhas seisaks.
Koht uueks istutusalaks on ju ka suurepärane, annab igale poole pikemaks ja laiemaks venitada.
Jõudu tööle, eks anna siis etapiti märku, mismoodi asjad edenevad

Sa kirjutasid mu blogisse, et see katmiselugu on müstika. Ei ole. Ega ma taimi ei kata, katan vaid taimede vahed. Kui pinnas on ette valmistatud s.t. juurumbrohud eemaldatud ja istutustööd tehtud, katan taimevahed paksu kihi ajalehtedega (näitasin seda oma hostapeenra juures ja see on see valge, mida pojengipeenrast veidi paistab) ja siis läheb kõige peale kergkruus, seda müüvad tõesti ehituspoed. Kõige klassikalisem pimendusvõte, et umbrohuseeme ei tärkaks. Kergkruusas ei juurdu ka ümbruskonnast lenduv juhulik seeme. Lihtsalt ajalehed oleksid peenras koledad. Multsida võib pealt millega iganes, aga ma eelistan kergkruusa, sellel on palju eeliseid teiste materjalide ees.

Tsiil ütles ...

Sellest tuleb üks ilus koht! Mina olen ka sellega päri, et kui saab, siis teha :)