pühapäev, 29. jaanuar 2012

Imeilus sallkrae

Ma pole just kõige parem klient lõngapoodidele (ikka tahaks oma vanade lambavillalõngadega opereerida), kuid see kaunis sall paneb küll mõtlema, et pigistaks silma kinni ja ostaks veidi lõnga. Eriti kauniks muudab salli see õhuline-karvane servake.

4 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Ilusad on need karvased asjad vaadata. Aga ise viskasin just mitu asja annetuskotti, põhjuseks, et see lõng ajab karva ja äärmiselt ebamugav on iga kord peale salli kaelastvõtmist hakata kontoririideid sallikarvadest puhastama.

Mariihen ütles ...

See võib õige olla küll. Ega neid karvaseid lõngu või teada. Omal selline kogemus puudub.

Tii ütles ...

Kui ma olin laps, siis kasvatati meil angoorajäneseid. Kui villatutte niisama lambalõnga vahele kooti, siis ajas küll hullult karva. Mõned mütsid tehti sel viisil, sallisid ega muud mitte. Vanaema ketras angoorat lambavillale lisaks ja sellest kooti sokke-kindaid või vähemalt varba-sõrme osasid. Need sokid-kindad karva ei ajanud, kuid olid väga pehmed ja soojad. Kahjuks ma ei tea, millises mahus ta angoorat lisas.

tiigrineiu01 ütles ...

Tere Mare!
´Minul on üks soov, kas saaks selle ilusa salli mustrit, tegin ise ka kunagi oma lastele selliseid salle, aga muster oli laenatud.
Nüüd tahaks teha pisikestele põnnidele, aga ei ole mustrit.
Kui olete nõus siis saatke palun minu e-mail,ile
siiri.reonda@mail.ee
Teid ette tänades Siiri
Teid ette tänades