esmaspäev, 4. juuli 2011

Projekti hetkeseis

Eilne palavus tahtis ää tappa, aga otsus sai vastu võetud, et teen kaevetööd lõpuni. Tegingi. Kas täna uus tööetapp ka alguse saab, selles sügavalt kahtlen, kuna töömehel on eelmine projekt alles käigus. "Üks sõda korraga", nagu tema ütleb. (Ma peaks küll mitut "lahingut" korraga).

Ja kuna tundub, et pumbamaja ümbruses ma vähemasti ennelõunasel ajal midagi teha ei saa, tuleb paratamatult sammud seada kasvuhoone taha söötis aiamaad kaevama. Viu-viu-viu! ma ei taha! ma ei viitsi neid ohakajuurikaid noppida. Ja pealegi ei tea, mis seisus see "tsementpõld" nädalase kuumuse ja põua järel on. Kahtlustan, et suht "kivistunud".

Siin nüüd pildid 4. juuli varahommikuse seisuga.


Ahjaa! Ilm on imelik - lauspilves, aga endiselt soe. Tea, kas annab sahmaka kosutavat vihma ka või ikka ei anna.

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Tõotab midagi põnevat kujuneda, aga täpselt toimuvast aru veel ei saa:D

ahmad ütles ...

Lugege minu tunnistust, kuidas ma saan usaldusväärsest ettevõttest laenu.

Tere, elan Eestis, olin majanduslikus olukorras ja mul oli vaja maja osta. Üritasin otsida laenu erinevatest laenufirmadest, nii era- kui ka ettevõtetest, kuid see ei õnnestunud ja enamik panku keeldus minu krediidist. Aga nagu jumal tahtis, tutvustati mulle eralaenuandjat, kes andis mulle 75 000 eurot laenu ja täna on mul oma maja ja ettevõtte omanik ning mul läheb hetkel hästi, kui peate minema ettevõte laenu tagamiseks. tagatiseta, krediidikontrollita, ainult 2% intressimäär ja paremate tagasimakseplaanide ja -graafikuga kaasallkirjastaja, võtke ühendust Albaker laenuga,
( albakerloanfirm@gmail.com ). Ta ei tea, et ma seda teen, aga ma olen nüüd nii õnnelik ja otsustasin inimestele temast rohkem teada anda ja ma tahan, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Saate temaga ühendust võtta tema e-posti teel. albakerloanfirm@gmail.com