teisipäev, 14. juuni 2011

Heegeldatud mobiilikotid

Külm on (14 kraadi! Pime on (paksud sünkhallid pilved)! Paluks tagasi suviselt mõnus kolmkümmend kraadi ja päikesepaiste)!

Ajaviiteks sai siis veidi heegeldatud.
Ma olen suviti pidevalt fakti ees, et mobiil on ikka ja jälle kuskil teadmata kohas. No ei ole suvistel hilpudel taskuid! Nii tulebki jutumasin kaela riputada.

4 kommentaari:

Köögikata ütles ...

No Sa ikka jõuad!!!
Kas Hilise juurde ka tulemas oled?
Kui mul ikka auto olemas ja tulla saan, sõidan niikuinii Kose kaudu, võime koopereeruda äkki?

Mariihen ütles ...

Ma veel väga täpselt öelda ei oska. Kuhu kanti Hilise mõis jääb? Mul seisab kõigepealt ees kolmepäevane Ruhnu-reis koos kolleegidega. Seejärel vaatan olusid. Hoiame kontakti.
PS Käid üsna tihti Kosel. Asi see siis meite poole sisse pole astuda!

Köögikata ütles ...

Tänassilma kanti Viljandimaal.
Käin jah, aga enamasti vaid tuld toomas. Nüüd on plaanis 24ndal seal olla, ehk ka natuke laisemalt. Oled siis muidu kodus?

Mariihen ütles ...

Ehhee! Olen 24.-ndaks jälle kodumail küll (vahepeal tekkinud hullumaja korrale kutsumas).