laupäev, 5. märts 2011

Mõned tikitud nõelapadjad

Mõned hiljuti tikitud nõelapadjad. Mulle tegelikult meeldib too kibuvitsaõiega nõelapadi kõige rohkem, aga punased-roosad lõngad on tõsine kitsaskoht. Saati siis veel nendes toonides peenvillased tikkimislõngad.

4 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Väga ilusad ja armsakesed, nendesse ei raatsigi nõelu torkida ju... Kotikesed on ka väga nunnud! Mul nii kahju, et ise tikkimisega sinasõber ei ole, kohe ei kuku need asjad nii hästi välja kui sooviks... aga ega ma pole enam ammu-ammu proovinud ka, viimased katsetused jäävad kaugele kooliaega. Mine tea, kui kunagi vaba aega palju ja kiiks peale tuleb, peaks proovima :).

Hiline ütles ...

Vaau! O_O
Need kotikesed ju imelised, just minu lemmikute - karikakardeja rukkililledega!!! Tahan ka :DDD
Nõelapadjad ka ilusad, aga kuna ise igaveseks õmblemisest loobunud, siis praegu sobib nõelu ka vanasse teetassi tehtud nõelapatja torkida ka :DDD
Ei minul ole tikkimiseks püsivust, eriti masintikkimist, see ajab mind lausa närvi, eriti need programmeeritavad, no mitte ei saa aru, kuda ma vanasti käsimasinal broderiid tegin :)
Tubli oled, aga kas masinal ei anna üla- või alaniiti reguleerida, et niiti ei kulutaks?

Mariihen ütles ...

Tikin ikka käsitsi. Masintikandit pole katsetanud. Õmblusmasin on vana ja kulunud. Pooled plastmassist jublakad ka juba ära murdunud. Aga mees mul selline tubli, kes oskab ka mittemillestki midagi teha, seetõttu see masin veel hädapärselt "popsub"

Hiline ütles ...

Ma mõtlesingi tavalist õmblusmasinat, tikkimismasinaga (seda enam rikkis masinaga) ei tule tikand nii kenalt õhuline, mis minule Sinu töödes nii väga meeldibki, masintikand on küll nn "täiuslikult korrektne", aga mõjub "raskepäraselt", see ongi see, mis mind häirib (mu õetütrel on tikkimismasin olemas)